A diagnosztikus mérési rendszer technológiai keretei az eDia online platform /
A technológia fejlődése jelentős hatást gyakorol a tanulásra, az oktatásra, számos új lehetőséget kínál és várható, hogy a jövőben még jelentősebb változásokat hoz. Alkalmazása fontos kérdéseket vet fel az alapvetően tanár és diák személyes interakciójára épülő tanítási folyamatban. A pedagógusok sz...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Molnár Gyöngyvér Csapó Benő |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2019
|
Sorozat: | Iskolakultúra
29 No. 4-5 |
Kulcsszavak: | eDia, Diagnosztikai értékelés |
doi: | 10.14232/ISKKULT.2019.4-5.16 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/46514 |
Hasonló tételek
-
A diagnosztikus mérési rendszer technológiai keretei az eDia online platform /
Szerző: Molnár Gyöngyvér, et al.
Megjelent: (2019) -
Az eDia online diagnosztikus mérési rendszer
Szerző: Molnár Gyöngyvér, et al.
Megjelent: (2013) -
Az eDia online diagnosztikus értékelő rendszer a személyre szóló fejlesztés alapvető eszköze /
Szerző: Molnár Gyöngyvér, et al.
Megjelent: (2021) -
Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei
Szerző: Csapó Benő, et al.
Megjelent: (2015) -
A természettudományi tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei
Szerző: Csapó Benő, et al.
Megjelent: (2015)