Irodalomértés és kreatív szövegfeldolgozás a digitális magyarórán
A tanulmány a digitális eszközöknek és médiumoknak az irodalomtanításra gyakorolt hatását vizsgálja. A vonatkozó nemzetközi szakirodalom áttekintésében az irodalomolvasás és a digitális kultúra közötti feszültséget és ugyanakkor lehetséges kapcsolódásokat vizsgálja. Bemutatja az irodalomolvasás elté...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Gonda Zsuzsa Molnár Gábor Tamás |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2019
|
Sorozat: | Iskolakultúra
29 No. 4-5 |
Kulcsszavak: | Szövegértés, Magyar irodalom tanítása, Pedagógia |
doi: | 10.14232/ISKKULT.2019.4-5.33 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/46513 |
Hasonló tételek
-
Szövegértés és irodalomértés a magyarórán – egy Kosztolányi-vers példáján
Szerző: Molnár Gábor Tamás
Megjelent: (2015) -
Digitális olvasás és szövegfeldolgozás az irodalomórán és azon túl
Szerző: Gonda Zsuzsa
Megjelent: (2018) -
Szövegfeldolgozás grafikus szervezők segítségével
Szerző: Magyar Andrea, et al.
Megjelent: (2018) -
Szövegfeldolgozás SGML/XML alapokon
Szerző: Bíró Szabolcs
Megjelent: (2005) -
Szemléltetés a magyarórán
Szerző: Garzó Mária
Megjelent: (1969)