A nyelvi előkészítő évfolyam kezdete és megvalósulása tapasztalatok és eredmények /
Since the regime change in the 1990s, Hungary has experimented with several major language policy measures to boost the foreign language proficiency of primary and secondary school students. A most significant element has been the Year of Intensive Language Learning (YILL), which has been in existen...
Elmentve itt :
Szerző: | Öveges Enikő |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2018
|
Sorozat: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
118 No. 1 |
Kulcsszavak: | Idegen nyelv tanítása - középiskola, Idegen nyelv tanítása - Magyarország - program, Oktatáspolitika - Magyarország - program |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/46230 |
Hasonló tételek
-
Az első nyelvi előkészítő évfolyam hatékonysága a szülők véleményének tükrében
Szerző: Öveges Enikő
Megjelent: (2010) -
A nyelvi előkészítő évfolyam az első tanév eredményei angol és német nyelvből /
Szerző: Nikolov Marianne, et al.
Megjelent: (2006) -
A nyelvi előkészítő program értékelése
Szerző: Fehérvári Anikó
Megjelent: (2009) -
Kik a nyelvi előkészítő képzés nyertesei?
Szerző: Fehérvári Anikó
Megjelent: (2009) -
Kezdet
Szerző: Szijj Ferenc
Megjelent: (1986)