A történelemoktatás elméleti dilemmái
Viliam Kratochvíl a pozsonyi Komenský Egyetem oktatójaként a szlovákiai történelemtanítás megújulásának/megújításának ismert személyisége. Legutóbbi, 2004-ben szlovákul megjelent módszertani könyvében újfent megerősíti, milyen izgalmas új utakat járhatna be a szlovákiai történelemoktatás, ha – ezt a...
Elmentve itt :
Szerző: | Vajda Barnabás |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2007
|
Sorozat: | Iskolakultúra
17 No. 3 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42795 |
Hasonló tételek
-
A történelemoktatás digitalizációja
Szerző: Sebők Marcell
Megjelent: (2023) -
Iskolareform és történelemoktatás
Szerző: Bódi Ferenc
Megjelent: (1964) -
Korszerű történelemoktatás új utak és megoldások
Megjelent: (2023) -
Történelemoktatás a kolozsvári tudományegyetemen
Szerző: Farkas Csilla
Megjelent: (1995) -
Történelemoktatás drámajátékkal 18. századi történelmi drámák a jezsuita nevelés és oktatás szolgálatában /
Szerző: Nagy Júlia
Megjelent: (2003)