A fizikai és kémiai változások azonosításával kapcsolatos tudásszerkezet

Fejlődik-e a tanulók fizikai és kémiai változások azonosításával kapcsolatos fogalmi rendszere az életkor előrehaladtával? Miként szerveződik a makro-, részecske- és szimbólumszinteken megfogalmazott változások azonosításával kapcsolatos tudás a tanulók kognitív rendszerében? Történik-e kimutatható...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Tóth Zoltán
Kiss Edina
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2007
Sorozat:Iskolakultúra 17 No. 1
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42788
LEADER 01049nab a2200193 i 4500
001 misc42788
005 20191106140700.0
008 180706s2007 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Tóth Zoltán 
245 1 2 |a A fizikai és kémiai változások azonosításával kapcsolatos tudásszerkezet  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Tóth Zoltán 
260 |c 2007 
300 |a 19-30 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 17 No. 1 
520 3 |a Fejlődik-e a tanulók fizikai és kémiai változások azonosításával kapcsolatos fogalmi rendszere az életkor előrehaladtával? Miként szerveződik a makro-, részecske- és szimbólumszinteken megfogalmazott változások azonosításával kapcsolatos tudás a tanulók kognitív rendszerében? Történik-e kimutatható változás ebben a tudásszerkezetben az iskolai tanulmányok során? 
700 0 1 |a Kiss Edina  |e aut 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42788/1/EPA00011_iskolakultura_2007_01_019-030.pdf  |z Dokumentum-elérés