A fizikai és kémiai változások azonosításával kapcsolatos tudásszerkezet
Fejlődik-e a tanulók fizikai és kémiai változások azonosításával kapcsolatos fogalmi rendszere az életkor előrehaladtával? Miként szerveződik a makro-, részecske- és szimbólumszinteken megfogalmazott változások azonosításával kapcsolatos tudás a tanulók kognitív rendszerében? Történik-e kimutatható...
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2007
|
Sorozat: | Iskolakultúra
17 No. 1 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42788 |
LEADER | 01049nab a2200193 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc42788 | ||
005 | 20191106140700.0 | ||
008 | 180706s2007 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Tóth Zoltán | |
245 | 1 | 2 | |a A fizikai és kémiai változások azonosításával kapcsolatos tudásszerkezet |h [elektronikus dokumentum] / |c Tóth Zoltán |
260 | |c 2007 | ||
300 | |a 19-30 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 17 No. 1 | |
520 | 3 | |a Fejlődik-e a tanulók fizikai és kémiai változások azonosításával kapcsolatos fogalmi rendszere az életkor előrehaladtával? Miként szerveződik a makro-, részecske- és szimbólumszinteken megfogalmazott változások azonosításával kapcsolatos tudás a tanulók kognitív rendszerében? Történik-e kimutatható változás ebben a tudásszerkezetben az iskolai tanulmányok során? | |
700 | 0 | 1 | |a Kiss Edina |e aut |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42788/1/EPA00011_iskolakultura_2007_01_019-030.pdf |z Dokumentum-elérés |