Személyesség a távoktatásban a facilitátor (mentor) szerepe a pedagógusok IKT-kompetenciájának fejlesztésében /
Kutatásom az EPICT (Európai Pedagógusi IKT jogosítvány) kurzus magyarországi bevezetésének pilot kurzusára épül. A távoktatásos képzés célja, hogy felkészítse a pedagógusokat a számítógépes eszközök mindennapi tanórai használatára, a tanári szerep megváltozására, valamint segítse őket a technikai, m...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2007
|
Sorozat: | Iskolakultúra
17 No. 4 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42781 |
LEADER | 01336nab a2200181 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc42781 | ||
005 | 20191106140659.0 | ||
008 | 180706s2007 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 2 | |a Tartsayné Németh Nóra | |
245 | 1 | 0 | |a Személyesség a távoktatásban |h [elektronikus dokumentum] : |b a facilitátor (mentor) szerepe a pedagógusok IKT-kompetenciájának fejlesztésében / |c Tartsayné Németh Nóra |
260 | |c 2007 | ||
300 | |a 38-47 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 17 No. 4 | |
520 | 3 | |a Kutatásom az EPICT (Európai Pedagógusi IKT jogosítvány) kurzus magyarországi bevezetésének pilot kurzusára épül. A távoktatásos képzés célja, hogy felkészítse a pedagógusokat a számítógépes eszközök mindennapi tanórai használatára, a tanári szerep megváltozására, valamint segítse őket a technikai, módszertani és szakmai fejlődésben. A kutatás fókuszában a facilitátorok álltak, akik a pilot kurzus során pedagógiai, szociális, menedzseri és technikai szerepeket is elláttak. A kutatás eredményei igazolták a facilitátori munka fontosságát a távoktatásos pedagógus-továbbképzési kurzusokban. | |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42781/1/EPA00011_iskolakultura_2007_04_038-047.pdf |z Dokumentum-elérés |