Személyesség a távoktatásban a facilitátor (mentor) szerepe a pedagógusok IKT-kompetenciájának fejlesztésében /

Kutatásom az EPICT (Európai Pedagógusi IKT jogosítvány) kurzus magyarországi bevezetésének pilot kurzusára épül. A távoktatásos képzés célja, hogy felkészítse a pedagógusokat a számítógépes eszközök mindennapi tanórai használatára, a tanári szerep megváltozására, valamint segítse őket a technikai, m...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tartsayné Németh Nóra
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2007
Sorozat:Iskolakultúra 17 No. 4
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42781
LEADER 01336nab a2200181 i 4500
001 misc42781
005 20191106140659.0
008 180706s2007 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 2 |a Tartsayné Németh Nóra 
245 1 0 |a Személyesség a távoktatásban   |h [elektronikus dokumentum] :  |b a facilitátor (mentor) szerepe a pedagógusok IKT-kompetenciájának fejlesztésében /  |c  Tartsayné Németh Nóra 
260 |c 2007 
300 |a 38-47 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 17 No. 4 
520 3 |a Kutatásom az EPICT (Európai Pedagógusi IKT jogosítvány) kurzus magyarországi bevezetésének pilot kurzusára épül. A távoktatásos képzés célja, hogy felkészítse a pedagógusokat a számítógépes eszközök mindennapi tanórai használatára, a tanári szerep megváltozására, valamint segítse őket a technikai, módszertani és szakmai fejlődésben. A kutatás fókuszában a facilitátorok álltak, akik a pilot kurzus során pedagógiai, szociális, menedzseri és technikai szerepeket is elláttak. A kutatás eredményei igazolták a facilitátori munka fontosságát a távoktatásos pedagógus-továbbképzési kurzusokban. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42781/1/EPA00011_iskolakultura_2007_04_038-047.pdf  |z Dokumentum-elérés