Érték, rend, értékrend az iskolában
Amikor erkölcsi nevelésről beszélünk, általában az etikaoktatás tanórai és tanórán kívüli megvalósulásáról ejtünk szót. Gyakorló pedagógusként és iskolavezetőként ugyanakkor hadd hívjam fel a figyelmet a kérdéskör egy sokszor háttérbe szoruló aspektusára: hogyan teremtődik meg az a közeg, amelyben l...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2007
|
Sorozat: | Iskolakultúra
17 No. 2 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42774 |
Tartalmi kivonat: | Amikor erkölcsi nevelésről beszélünk, általában az etikaoktatás tanórai és tanórán kívüli megvalósulásáról ejtünk szót. Gyakorló pedagógusként és iskolavezetőként ugyanakkor hadd hívjam fel a figyelmet a kérdéskör egy sokszor háttérbe szoruló aspektusára: hogyan teremtődik meg az a közeg, amelyben lehetőség nyílik az erkölcsi nevelésre az iskolában. |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 125-128 |
ISSN: | 1215-5233 |