Érték, rend, értékrend az iskolában

Amikor erkölcsi nevelésről beszélünk, általában az etikaoktatás tanórai és tanórán kívüli megvalósulásáról ejtünk szót. Gyakorló pedagógusként és iskolavezetőként ugyanakkor hadd hívjam fel a figyelmet a kérdéskör egy sokszor háttérbe szoruló aspektusára: hogyan teremtődik meg az a közeg, amelyben l...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szontagh Pál
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2007
Sorozat:Iskolakultúra 17 No. 2
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42774
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:Amikor erkölcsi nevelésről beszélünk, általában az etikaoktatás tanórai és tanórán kívüli megvalósulásáról ejtünk szót. Gyakorló pedagógusként és iskolavezetőként ugyanakkor hadd hívjam fel a figyelmet a kérdéskör egy sokszor háttérbe szoruló aspektusára: hogyan teremtődik meg az a közeg, amelyben lehetőség nyílik az erkölcsi nevelésre az iskolában.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:125-128
ISSN:1215-5233