Általános iskolai tanulók tudásszerkezete az anyag és az anyag változásai /

Az általános iskolások különböző korosztályai, az iskolakezdőket is beleértve, hogyan értelmeznek bizonyos természettudományos fogalmakat? Léteznek-e a nemzetközi szakirodalomban bemutatott tévképzetek a hazai iskolások körében, és vajon a Tudástér Elmélet alkalmazásával hogyan egészíthetők ki a hag...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Dobóné Tarai Éva
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2007
Sorozat:Iskolakultúra 17 No. 8-10
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42683
LEADER 01001nab a2200181 i 4500
001 misc42683
005 20191106140645.0
008 180706s2007 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 2 |a Dobóné Tarai Éva 
245 1 0 |a Általános iskolai tanulók tudásszerkezete   |h [elektronikus dokumentum] :  |b az anyag és az anyag változásai /  |c  Dobóné Tarai Éva 
260 |c 2007 
300 |a 221-233 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 17 No. 8-10 
520 3 |a Az általános iskolások különböző korosztályai, az iskolakezdőket is beleértve, hogyan értelmeznek bizonyos természettudományos fogalmakat? Léteznek-e a nemzetközi szakirodalomban bemutatott tévképzetek a hazai iskolások körében, és vajon a Tudástér Elmélet alkalmazásával hogyan egészíthetők ki a hagyományos elemző módszerek? 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42683/1/EPA00011_iskolakultura_2007_08_10_221-233.pdf  |z Dokumentum-elérés