Nyelvtanulási motiváció Magyarországon

A magyar gyerekek idegen nyelvi motivációjával foglalkozó kötet több szempontból egyedülálló. Elsősorban azért, mert Magyarországon ritkán végeznek ilyen nagy résztvevőszámon és kiterjedt adatbázison alapuló empirikus kutatást. Sőt, máshol sem. Egyedülálló azért is, mert a nyelvtanulási motiváció ne...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Csölle Anita
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2007
Sorozat:Iskolakultúra 17 No. 3
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42680
LEADER 01152nab a2200181 i 4500
001 misc42680
005 20191106140645.0
008 180706s2007 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Csölle Anita 
245 1 0 |a Nyelvtanulási motiváció Magyarországon  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Csölle Anita 
260 |c 2007 
300 |a 154-155 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 17 No. 3 
520 3 |a A magyar gyerekek idegen nyelvi motivációjával foglalkozó kötet több szempontból egyedülálló. Elsősorban azért, mert Magyarországon ritkán végeznek ilyen nagy résztvevőszámon és kiterjedt adatbázison alapuló empirikus kutatást. Sőt, máshol sem. Egyedülálló azért is, mert a nyelvtanulási motiváció nemzetközi szakirodalmának túlnyomó része nyelvelsajátítással és nem idegen nyelv-tanítással, illetve tanulással foglalkozik, így azok az országok, amelyek egynyelvűek, nem tudják azokat a kutatási eredményeket alkalmazni. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42680/1/EPA00011_iskolakultura_2007_03_154-155.pdf  |z Dokumentum-elérés