Értékelés a testnevelés órán felső-tagozatos tanulók tapasztalatai /
A tanulmány bajai és Baja környéki felső tagozatos általános iskolások véleményét és tapasztalatait vizsgálja a testnevelés óra céljaival, valamint az értékelési folyamatokkal kapcsolatosan. Eredményeink szerint a diákok a testnevelést fontosnak tartják az oktatásban, és elsősorban kondícionális kép...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Bognár József Kovács T. László |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2007
|
Sorozat: | Iskolakultúra
17 No. 1 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42666 |
Hasonló tételek
-
Kommunikáció a testnevelés órán
Szerző: Kürti-Koch Noémi
Megjelent: (2021) -
Differenciálás a testnevelés órán
Szerző: Ganyecz Petra
Megjelent: (2016) -
Fejlesztő értékelés az angol órán
Szerző: Steinbachné Bobok Anna Ilona
Megjelent: (2013) -
Az inkluzív oktatás megjelenése testnevelés órán
Szerző: Vlocskó Noémi
Megjelent: (2016) -
Konfliktuskezelési módszerek testnevelés órán tanulói szemszögből
Szerző: Petró Henrietta
Megjelent: (2019)