A szövegalkotás tanítása feladatbank segítségével, 9–10. évfolyamon

A PISA (Vári, 2003) és az IEA (Kádárné Fülöp, 1990) nemzetközi összehasonlító vizsgálatok egyértelműen megmutatták, hogy gyökeres átalakuláson kell keresztülmennie a magyar közoktatásnak. Paradigmaváltásra azért van szükség a közoktatásban, mert „a mai iskola az abbahagyás stratégiájával működteti a...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vinczéné Szabó Éva
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2008
Sorozat:Iskolakultúra 18 No. 9-10
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42649
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:A PISA (Vári, 2003) és az IEA (Kádárné Fülöp, 1990) nemzetközi összehasonlító vizsgálatok egyértelműen megmutatták, hogy gyökeres átalakuláson kell keresztülmennie a magyar közoktatásnak. Paradigmaváltásra azért van szükség a közoktatásban, mert „a mai iskola az abbahagyás stratégiájával működteti a képességfejlesztést” (Nagy, 2006). A képességek, készségek fejlesztéséhez azonban sokévi folyamatos gyakorlásra lenne szükség. Ez azt jelenti, hogy „a fogalmazási képességet és ennek készségeit is egészen a közoktatás végéig fejleszteni kellene” (Nagy, 2006).
Terjedelem/Fizikai jellemzők:23-38
ISSN:1215-5233