A reformpedagógia alakváltozása az 1945-ös "kis" és az 1947 utáni "nagy" rendszerváltást követő időszakban. Értelmezési kísérlet (1)
A második világháborút követő rövid időszakban, 1945–1947/48 között a magyar oktatásügyben – az Amerikai Egyesült Államok és Európa országaihoz hasonlóan – két nagyobb szakmai, ideológiai, politikai eszmerendszer vált uralkodóvá. Mindkettő a 19. századi polgári-kapitalista berendezkedés és iskolája,...
Elmentve itt :
Szerző: | Sáska Géza |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2008
|
Sorozat: | Iskolakultúra
18 No. 1-2 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42639 |
Hasonló tételek
-
A reformpedagógia alakváltozása az 1945-ös "kis" és az 1947 utáni és "nagy" rendszerváltást követő időszakban értelmezési kísérlet /
Szerző: Sáska Géza
Megjelent: (2006) -
A magyar könnyűzene a rendszerváltás előtt és a rendszerváltást követő időszakban
Szerző: Mára Krisztián
Megjelent: (2012) -
A rendszerváltást követő nőjogi megmozdulások
Szerző: Szöőr-Fülöp Luca
Megjelent: (2019) -
A világháló utópiája - Internet és képzőművészet viszonya a rendszerváltást követő időszakban [absztrakt] /
Szerző: Barkóczi Flóra
Megjelent: (2019) -
A főiskola 1945 utáni, szovjet mintát követő átszervezése
Szerző: Vajda Tamás
Megjelent: (2010)