A hagyományos és a differenciált oktatásban részesülő, hiperaktivitás jelét mutató gyermekek összehasonlító vizsgálata

A hiperaktivitás az iskolai teljesítmény zavarai közül talán a leglátványosabb és a legtöbbet vizsgált probléma. Előfordulási gyakorisága is egyre növekszik, és egyre gyakrabban foglalkoznak e témával (Földi, 2004). A probléma jelentősége ellenére eddig kevés hazai empirikus kutatást végeztek a témá...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Ilyés Katalin
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2008
Sorozat:Iskolakultúra 18 No. 9-10
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42585
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:A hiperaktivitás az iskolai teljesítmény zavarai közül talán a leglátványosabb és a legtöbbet vizsgált probléma. Előfordulási gyakorisága is egyre növekszik, és egyre gyakrabban foglalkoznak e témával (Földi, 2004). A probléma jelentősége ellenére eddig kevés hazai empirikus kutatást végeztek a témában.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:11-22
ISSN:1215-5233