A hagyományos és a differenciált oktatásban részesülő, hiperaktivitás jelét mutató gyermekek összehasonlító vizsgálata
A hiperaktivitás az iskolai teljesítmény zavarai közül talán a leglátványosabb és a legtöbbet vizsgált probléma. Előfordulási gyakorisága is egyre növekszik, és egyre gyakrabban foglalkoznak e témával (Földi, 2004). A probléma jelentősége ellenére eddig kevés hazai empirikus kutatást végeztek a témá...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2008
|
Sorozat: | Iskolakultúra
18 No. 9-10 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42585 |
Tartalmi kivonat: | A hiperaktivitás az iskolai teljesítmény zavarai közül talán a leglátványosabb és a legtöbbet vizsgált probléma. Előfordulási gyakorisága is egyre növekszik, és egyre gyakrabban foglalkoznak e témával (Földi, 2004). A probléma jelentősége ellenére eddig kevés hazai empirikus kutatást végeztek a témában. |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 11-22 |
ISSN: | 1215-5233 |