A tanulási célok vizsgálata az angol nyelvtanulás tükrében

A tanulási célok kutatása az utóbbi évtizedekben vált jelentőssé a nemzetközi szakirodalomban. A motivációkutatásból indult el, teljesen új területet tárva fel a pedagógiai kutatásban. A célok tanulmányozása azonban szorosan kapcsolódik az önszabályozó tanulás, a motiváció, az önhatékonyság és a met...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bacsa Éva
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2008
Sorozat:Iskolakultúra 18 No. 7-8
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42555
LEADER 01358nab a2200181 i 4500
001 misc42555
005 20191106140631.0
008 180706s2008 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Bacsa Éva 
245 1 2 |a A tanulási célok vizsgálata az angol nyelvtanulás tükrében  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Bacsa Éva 
260 |c 2008 
300 |a 33-49 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 18 No. 7-8 
520 3 |a A tanulási célok kutatása az utóbbi évtizedekben vált jelentőssé a nemzetközi szakirodalomban. A motivációkutatásból indult el, teljesen új területet tárva fel a pedagógiai kutatásban. A célok tanulmányozása azonban szorosan kapcsolódik az önszabályozó tanulás, a motiváció, az önhatékonyság és a metakogníció területeihez, s a hazai kutatások több szinten is érintik. Molnár Éva (2002) az önszabályozó tanulás szakirodalmi áttekintésében foglalkozik a célok meghatározásával, csoportosításával, Jámbori Szilvia (2003) a személyes célok szerepét vizsgálta kutatásaiban, míg Réthy Endréné (2002, 2003) és Józsa Krisztián (2002, 2005) a motiváció kutatása kapcsán tértek ki a célok szerepére. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42555/1/9_EPA00011_iskolakultura_2008-7-8.pdf  |z Dokumentum-elérés