Megjegyzések Knausz Imre A kompetencia szerkezete és a kompetencia-alapú oktatás című írásához

Knausz Imre tanulmánya napjaink oktatáspolitikájának egyik kulcskategóriájával, a kompetenciával foglalkozik. A szerző azonban ahelyett, hogy magasztalná az újabban varázsszernek kikiáltott kompetencia-alapú oktatás hallatlan előnyeit, veszi magának a bátorságot, hogy szóba hozza a fogalom és a hozz...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vajda Zsuzsanna
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2009
Sorozat:Iskolakultúra 19 No. 7-8
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42539
LEADER 01400nab a2200181 i 4500
001 misc42539
005 20191106140630.0
008 180706s2009 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Vajda Zsuzsanna 
245 1 0 |a Megjegyzések Knausz Imre A kompetencia szerkezete és a kompetencia-alapú oktatás című írásához  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Vajda Zsuzsanna 
260 |c 2009 
300 |a 87-96 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 19 No. 7-8 
520 3 |a Knausz Imre tanulmánya napjaink oktatáspolitikájának egyik kulcskategóriájával, a kompetenciával foglalkozik. A szerző azonban ahelyett, hogy magasztalná az újabban varázsszernek kikiáltott kompetencia-alapú oktatás hallatlan előnyeit, veszi magának a bátorságot, hogy szóba hozza a fogalom és a hozzá tartozó gyakorlat körüli bizonytalanságokat. Ráadásul, szintén szakítva a kortárs hagyománnyal, az oktatás-nevelés sikerességének kérdését átfogóbb kontextusba igyekszik helyezni: a tanulmány utolsó negyedében kilép az oktatás problémaköréből a széles társadalmi valóság felé, a gyerekek és a felnőttek világa között erősödő kommunikációs nehézségek és elhatárolódások okát kutatva. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42539/1/11_EPA00011_iskolakultura_2009-7-8.pdf  |z Dokumentum-elérés