Megjegyzések Knausz Imre A kompetencia szerkezete és a kompetencia-alapú oktatás című írásához
Knausz Imre tanulmánya napjaink oktatáspolitikájának egyik kulcskategóriájával, a kompetenciával foglalkozik. A szerző azonban ahelyett, hogy magasztalná az újabban varázsszernek kikiáltott kompetencia-alapú oktatás hallatlan előnyeit, veszi magának a bátorságot, hogy szóba hozza a fogalom és a hozz...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2009
|
Sorozat: | Iskolakultúra
19 No. 7-8 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42539 |
LEADER | 01400nab a2200181 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc42539 | ||
005 | 20191106140630.0 | ||
008 | 180706s2009 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Vajda Zsuzsanna | |
245 | 1 | 0 | |a Megjegyzések Knausz Imre A kompetencia szerkezete és a kompetencia-alapú oktatás című írásához |h [elektronikus dokumentum] / |c Vajda Zsuzsanna |
260 | |c 2009 | ||
300 | |a 87-96 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 19 No. 7-8 | |
520 | 3 | |a Knausz Imre tanulmánya napjaink oktatáspolitikájának egyik kulcskategóriájával, a kompetenciával foglalkozik. A szerző azonban ahelyett, hogy magasztalná az újabban varázsszernek kikiáltott kompetencia-alapú oktatás hallatlan előnyeit, veszi magának a bátorságot, hogy szóba hozza a fogalom és a hozzá tartozó gyakorlat körüli bizonytalanságokat. Ráadásul, szintén szakítva a kortárs hagyománnyal, az oktatás-nevelés sikerességének kérdését átfogóbb kontextusba igyekszik helyezni: a tanulmány utolsó negyedében kilép az oktatás problémaköréből a széles társadalmi valóság felé, a gyerekek és a felnőttek világa között erősödő kommunikációs nehézségek és elhatárolódások okát kutatva. | |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42539/1/11_EPA00011_iskolakultura_2009-7-8.pdf |z Dokumentum-elérés |