Egy objektív érzelmi intelligenciateszt konvergens és prediktív érvényességének empirikus tesztelése

Az érzelmi intelligencia képességalapú modelljei az érzelmi intelligenciát önálló intelligenciafajtának tekintik, amely az IQ-hoz hasonlóan a maximális teljesítmény mérésén keresztül objektív tesztekkel mérhető. Jelen tanulmány egy objektív érzelmiintelligencia-teszt konvergens és prediktív érvényes...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Henriett
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2009
Sorozat:Iskolakultúra 19 No. 1-2
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42493
LEADER 01012nab a2200181 i 4500
001 misc42493
005 20191106140626.0
008 180706s2009 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Nagy Henriett 
245 1 0 |a Egy objektív érzelmi intelligenciateszt konvergens és prediktív érvényességének empirikus tesztelése  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Nagy Henriett 
260 |c 2009 
300 |a 20-29 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 19 No. 1-2 
520 3 |a Az érzelmi intelligencia képességalapú modelljei az érzelmi intelligenciát önálló intelligenciafajtának tekintik, amely az IQ-hoz hasonlóan a maximális teljesítmény mérésén keresztül objektív tesztekkel mérhető. Jelen tanulmány egy objektív érzelmiintelligencia-teszt konvergens és prediktív érvényességének tesztelésére vállalkozik. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42493/1/13_EPA00011_iskolakultura_2009-1-2.pdf  |z Dokumentum-elérés