Egy objektív érzelmi intelligenciateszt konvergens és prediktív érvényességének empirikus tesztelése
Az érzelmi intelligencia képességalapú modelljei az érzelmi intelligenciát önálló intelligenciafajtának tekintik, amely az IQ-hoz hasonlóan a maximális teljesítmény mérésén keresztül objektív tesztekkel mérhető. Jelen tanulmány egy objektív érzelmiintelligencia-teszt konvergens és prediktív érvényes...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2009
|
Sorozat: | Iskolakultúra
19 No. 1-2 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42493 |
LEADER | 01012nab a2200181 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc42493 | ||
005 | 20191106140626.0 | ||
008 | 180706s2009 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Nagy Henriett | |
245 | 1 | 0 | |a Egy objektív érzelmi intelligenciateszt konvergens és prediktív érvényességének empirikus tesztelése |h [elektronikus dokumentum] / |c Nagy Henriett |
260 | |c 2009 | ||
300 | |a 20-29 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 19 No. 1-2 | |
520 | 3 | |a Az érzelmi intelligencia képességalapú modelljei az érzelmi intelligenciát önálló intelligenciafajtának tekintik, amely az IQ-hoz hasonlóan a maximális teljesítmény mérésén keresztül objektív tesztekkel mérhető. Jelen tanulmány egy objektív érzelmiintelligencia-teszt konvergens és prediktív érvényességének tesztelésére vállalkozik. | |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42493/1/13_EPA00011_iskolakultura_2009-1-2.pdf |z Dokumentum-elérés |