A pragmatizmus és a konstruktivizmus hatása a pedagógiára
Az ember alapvetően kétféle módon szerezhet új ismeretet: saját tapasztalata révén, illetve a mások által megtapasztalt és feldolgozott ismeretek átvételével. Az emberré válás kezdetétől a beszéd differenciáltabbá válásáig tartó több százezer évben az új ismeretek forrása főleg a közvetlen tapasztal...
Elmentve itt :
Szerző: | Kiss László |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2009
|
Sorozat: | Iskolakultúra
19 No. 5-6 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42469 |
Hasonló tételek
-
Pragmatizmus
Szerző: Krémer Sándor
Megjelent: (2020) -
Eucken filozófiájának hatása a német pedagógiára
Szerző: Szelényi Ödön
Megjelent: (1913) -
A konstruktivizmus filozófiája
Szerző: Groys Boris
Megjelent: (1996) -
Konstruktivizmus és drámapedagógia
Szerző: Zalay Szabolcs
Megjelent: (2006) -
A konstruktivizmus andragógiai megközelítése
Szerző: Szamosközi Julianna
Megjelent: (2021)