Erőszakos könyvek, erőszakos gyerekek? A. S. Neill két gyerekkönyvéről /
A megértés folyamata nem érzelemmentes. Az önkormányzat ülései sokszor magas érzelmi feszültséggel járnak. Ez emberi természetünk része. A nagyszerű bennük éppen az, hogy eljuthatunk az érzelmektől az értelemig. Kipróbálunk valamit, hogy mit lehetne tenni egy-egy együttélési problémával. Vagy működi...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2009
|
Sorozat: | Iskolakultúra
19 No. 5-6 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42446 |
LEADER | 01296nab a2200181 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc42446 | ||
005 | 20191106140616.0 | ||
008 | 180706s2009 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Fóti Péter | |
245 | 1 | 0 | |a Erőszakos könyvek, erőszakos gyerekek? |h [elektronikus dokumentum] : |b A. S. Neill két gyerekkönyvéről / |c Fóti Péter |
260 | |c 2009 | ||
300 | |a 143-150 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 19 No. 5-6 | |
520 | 3 | |a A megértés folyamata nem érzelemmentes. Az önkormányzat ülései sokszor magas érzelmi feszültséggel járnak. Ez emberi természetünk része. A nagyszerű bennük éppen az, hogy eljuthatunk az érzelmektől az értelemig. Kipróbálunk valamit, hogy mit lehetne tenni egy-egy együttélési problémával. Vagy működik, vagy nem. Ha nem, hát újra megbeszéljük, és valami mással próbálkozunk. Nem megyünk el viszont abba az irányba, hogy a másikat bűnösnek látjuk, és ezek szerint járunk el vele. A rossz út az, ha megpróbáljuk a másikkal elhitetni, hogy viselkedéséért szégyellje magát, hogy önmagát bűnösnek lássa. Erre nincs szükség. | |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42446/1/4_EPA00011_iskolakultura_2009-5-6.pdf |z Dokumentum-elérés |