Erőszakos könyvek, erőszakos gyerekek? A. S. Neill két gyerekkönyvéről /

A megértés folyamata nem érzelemmentes. Az önkormányzat ülései sokszor magas érzelmi feszültséggel járnak. Ez emberi természetünk része. A nagyszerű bennük éppen az, hogy eljuthatunk az érzelmektől az értelemig. Kipróbálunk valamit, hogy mit lehetne tenni egy-egy együttélési problémával. Vagy működi...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fóti Péter
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2009
Sorozat:Iskolakultúra 19 No. 5-6
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42446
LEADER 01296nab a2200181 i 4500
001 misc42446
005 20191106140616.0
008 180706s2009 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Fóti Péter 
245 1 0 |a Erőszakos könyvek, erőszakos gyerekek?   |h [elektronikus dokumentum] :  |b A. S. Neill két gyerekkönyvéről /  |c  Fóti Péter 
260 |c 2009 
300 |a 143-150 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 19 No. 5-6 
520 3 |a A megértés folyamata nem érzelemmentes. Az önkormányzat ülései sokszor magas érzelmi feszültséggel járnak. Ez emberi természetünk része. A nagyszerű bennük éppen az, hogy eljuthatunk az érzelmektől az értelemig. Kipróbálunk valamit, hogy mit lehetne tenni egy-egy együttélési problémával. Vagy működik, vagy nem. Ha nem, hát újra megbeszéljük, és valami mással próbálkozunk. Nem megyünk el viszont abba az irányba, hogy a másikat bűnösnek látjuk, és ezek szerint járunk el vele. A rossz út az, ha megpróbáljuk a másikkal elhitetni, hogy viselkedéséért szégyellje magát, hogy önmagát bűnösnek lássa. Erre nincs szükség. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42446/1/4_EPA00011_iskolakultura_2009-5-6.pdf  |z Dokumentum-elérés