Matematikai szöveges feladatok nehézségének és érdekességének megítélése 5. osztályos tanulók körében
Tanulmányunkban a Szegedi Tudományegyetemen Csapó Benő vezetésével zajló nagymintás longitudinális méréssorozat egy adott mérési pontján, 5. osztályos tanulók körében alkalmazott mérőeszközünk két kérdésével foglalkozunk. A teljes mérőeszközünk a matematikai meggyőződések témakörében született, és h...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Csíkos Csaba Kelemen Rita |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2009
|
Sorozat: | Iskolakultúra
19 No. 3-4 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42432 |
Hasonló tételek
-
Optimalizálási feladatok nehézségének jellemzése
Szerző: Csajkás Zsófia
Megjelent: (2019) -
Matematikai szöveges feladatok megoldásának stratégiái hetedik osztályos mozgássérült tanulók körében
Szerző: Juhász Mónika, et al.
Megjelent: (2016) -
Matematikai szöveges feladatok megértésének problémái 10-11 éves tanulók körében
Szerző: Csíkos Csaba
Megjelent: (2003) -
Matematikai szöveges feladatok és tanulási szokások vizsgálata ötödik osztályos tanulók körében
Szerző: Szomju László
Megjelent: (2014) -
Nemzetközi tendenciák a matematikai szöveges feladatok elméletében
Szerző: Kelemen Rita
Megjelent: (2006)