Grimm-mesék a pedagógiai folyamatban
A páratlan kulturális értéket képviselő Grimm-mesekincs alkalmazásának mértéke a német nyelv tanítási-tanulási folyamatában megítélésünk szerint messze elmarad a kívánatostól. A jelen írással e negatív jelenség okainak feltárásához, az értékvesztéssel járó folyamat megállításához és visszafordításáh...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2010
|
Sorozat: | Iskolakultúra
20 No. 1 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42359 |
LEADER | 01192nab a2200181 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc42359 | ||
005 | 20191106140606.0 | ||
008 | 180706s2010 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 2 | |a Palláné Szénási Magdolna | |
245 | 1 | 0 | |a Grimm-mesék a pedagógiai folyamatban |h [elektronikus dokumentum] / |c Palláné Szénási Magdolna |
260 | |c 2010 | ||
300 | |a 131-144 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 20 No. 1 | |
520 | 3 | |a A páratlan kulturális értéket képviselő Grimm-mesekincs alkalmazásának mértéke a német nyelv tanítási-tanulási folyamatában megítélésünk szerint messze elmarad a kívánatostól. A jelen írással e negatív jelenség okainak feltárásához, az értékvesztéssel járó folyamat megállításához és visszafordításához kívánunk hozzájárulni. Az alábbiakban megkíséreljük bemutatni a Grimm-mese ellenes nézetek kialakulásának, fennmaradásának és terjedésének okait, körülményeit és elvégezzük a pozitív ellenvélemények felsorakoztatását. | |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42359/1/4_EPA00011_iskolakultura_2010-01.pdf |z Dokumentum-elérés |