Grimm-mesék a pedagógiai folyamatban

A páratlan kulturális értéket képviselő Grimm-mesekincs alkalmazásának mértéke a német nyelv tanítási-tanulási folyamatában megítélésünk szerint messze elmarad a kívánatostól. A jelen írással e negatív jelenség okainak feltárásához, az értékvesztéssel járó folyamat megállításához és visszafordításáh...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Palláné Szénási Magdolna
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2010
Sorozat:Iskolakultúra 20 No. 1
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42359
LEADER 01192nab a2200181 i 4500
001 misc42359
005 20191106140606.0
008 180706s2010 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 2 |a Palláné Szénási Magdolna 
245 1 0 |a Grimm-mesék a pedagógiai folyamatban  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Palláné Szénási Magdolna 
260 |c 2010 
300 |a 131-144 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 20 No. 1 
520 3 |a A páratlan kulturális értéket képviselő Grimm-mesekincs alkalmazásának mértéke a német nyelv tanítási-tanulási folyamatában megítélésünk szerint messze elmarad a kívánatostól. A jelen írással e negatív jelenség okainak feltárásához, az értékvesztéssel járó folyamat megállításához és visszafordításához kívánunk hozzájárulni. Az alábbiakban megkíséreljük bemutatni a Grimm-mese ellenes nézetek kialakulásának, fennmaradásának és terjedésének okait, körülményeit és elvégezzük a pozitív ellenvélemények felsorakoztatását. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42359/1/4_EPA00011_iskolakultura_2010-01.pdf  |z Dokumentum-elérés