Olaszországi kutatás a kommunikációról és a tanulásról

A római Közoktatásügyi Minisztérium megrendelésére lezajlott kutatásról számol be könyvében a szerző Giuliana Modonesi, az olaszországi felsőoktatás jegyzett szereplője, több, az oktatás modernizációját szolgáló szakmai szervezet vezető aktivistája. Az olasz Közoktatásügyi Minisztérium több rendelet...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Molnár Lili
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2010
Sorozat:Iskolakultúra 20 No. 2
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42341
LEADER 01329nab a2200181 i 4500
001 misc42341
005 20191106140604.0
008 180706s2010 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Molnár Lili 
245 1 0 |a Olaszországi kutatás a kommunikációról és a tanulásról  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Molnár Lili 
260 |c 2010 
300 |a 111-113 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 20 No. 2 
520 3 |a A római Közoktatásügyi Minisztérium megrendelésére lezajlott kutatásról számol be könyvében a szerző Giuliana Modonesi, az olaszországi felsőoktatás jegyzett szereplője, több, az oktatás modernizációját szolgáló szakmai szervezet vezető aktivistája. Az olasz Közoktatásügyi Minisztérium több rendeletben is szabályozta a tanulási zavarokkal küzdő diákok segítését, a lelki egészség megtartását és a szocio-kulturális különbségek által okozott problémák áthidalását és elfogadását. A magatartással (jólneveltséggel, viselkedéssel) összefüggő ismeretek oktatását, kompetenciák fejlesztését törvények írják elő, amelyeket gazdagon ismertet és idéz is a könyv. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42341/1/16_EPA00011_iskolakultura_2010-02.pdf  |z Dokumentum-elérés