Olaszországi kutatás a kommunikációról és a tanulásról
A római Közoktatásügyi Minisztérium megrendelésére lezajlott kutatásról számol be könyvében a szerző Giuliana Modonesi, az olaszországi felsőoktatás jegyzett szereplője, több, az oktatás modernizációját szolgáló szakmai szervezet vezető aktivistája. Az olasz Közoktatásügyi Minisztérium több rendelet...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2010
|
Sorozat: | Iskolakultúra
20 No. 2 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42341 |
LEADER | 01329nab a2200181 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc42341 | ||
005 | 20191106140604.0 | ||
008 | 180706s2010 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Molnár Lili | |
245 | 1 | 0 | |a Olaszországi kutatás a kommunikációról és a tanulásról |h [elektronikus dokumentum] / |c Molnár Lili |
260 | |c 2010 | ||
300 | |a 111-113 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 20 No. 2 | |
520 | 3 | |a A római Közoktatásügyi Minisztérium megrendelésére lezajlott kutatásról számol be könyvében a szerző Giuliana Modonesi, az olaszországi felsőoktatás jegyzett szereplője, több, az oktatás modernizációját szolgáló szakmai szervezet vezető aktivistája. Az olasz Közoktatásügyi Minisztérium több rendeletben is szabályozta a tanulási zavarokkal küzdő diákok segítését, a lelki egészség megtartását és a szocio-kulturális különbségek által okozott problémák áthidalását és elfogadását. A magatartással (jólneveltséggel, viselkedéssel) összefüggő ismeretek oktatását, kompetenciák fejlesztését törvények írják elő, amelyeket gazdagon ismertet és idéz is a könyv. | |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42341/1/16_EPA00011_iskolakultura_2010-02.pdf |z Dokumentum-elérés |