Ígéretes könyv a lelkiismeretről
Fontos és hézagpótló mű Horváth H. Attiláé mindazoknak, akiknek az iskola lelkiismereti ügy. Az olvasóban megfordulhat, hogy talán túl nagyot, túl sokat ígér a Lelkiismeret és iskola szerzője, amikor arra a kérdésre keresi a választ, hogy „mit jelent napjainkban a lelkiismeret, miben mutatkozik meg...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2010
|
Sorozat: | Iskolakultúra
20 No. 7-8 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42316 |
LEADER | 01318nab a2200181 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc42316 | ||
005 | 20191106140602.0 | ||
008 | 180706s2010 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Kamarás István | |
245 | 1 | 0 | |a Ígéretes könyv a lelkiismeretről |h [elektronikus dokumentum] / |c Kamarás István |
260 | |c 2010 | ||
300 | |a 157-159 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 20 No. 7-8 | |
520 | 3 | |a Fontos és hézagpótló mű Horváth H. Attiláé mindazoknak, akiknek az iskola lelkiismereti ügy. Az olvasóban megfordulhat, hogy talán túl nagyot, túl sokat ígér a Lelkiismeret és iskola szerzője, amikor arra a kérdésre keresi a választ, hogy „mit jelent napjainkban a lelkiismeret, miben mutatkozik meg a jelenléte”. Az előbbi felvetésből adódó további kérdések is magasra teszik a mércét: „Milyen szerepe van a lelkiismeretnek az erkölcsi ítéleteinkben, döntéseinkben, cselekvéseinkben?”, „Milyen hatással van az iskolai erkölcsi szocializáció a diákok erkölcsi fejlődésére, és különös tekintettel lelkiismeretükre? Hogyan ragadható meg a lelkiismeret, lehet-e fejleszteni?” | |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42316/1/3_EPA00011_iskolakultura_2010-07-08.pdf |z Dokumentum-elérés |