Ígéretes könyv a lelkiismeretről

Fontos és hézagpótló mű Horváth H. Attiláé mindazoknak, akiknek az iskola lelkiismereti ügy. Az olvasóban megfordulhat, hogy talán túl nagyot, túl sokat ígér a Lelkiismeret és iskola szerzője, amikor arra a kérdésre keresi a választ, hogy „mit jelent napjainkban a lelkiismeret, miben mutatkozik meg...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kamarás István
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2010
Sorozat:Iskolakultúra 20 No. 7-8
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42316
LEADER 01318nab a2200181 i 4500
001 misc42316
005 20191106140602.0
008 180706s2010 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Kamarás István 
245 1 0 |a Ígéretes könyv a lelkiismeretről  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Kamarás István 
260 |c 2010 
300 |a 157-159 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 20 No. 7-8 
520 3 |a Fontos és hézagpótló mű Horváth H. Attiláé mindazoknak, akiknek az iskola lelkiismereti ügy. Az olvasóban megfordulhat, hogy talán túl nagyot, túl sokat ígér a Lelkiismeret és iskola szerzője, amikor arra a kérdésre keresi a választ, hogy „mit jelent napjainkban a lelkiismeret, miben mutatkozik meg a jelenléte”. Az előbbi felvetésből adódó további kérdések is magasra teszik a mércét: „Milyen szerepe van a lelkiismeretnek az erkölcsi ítéleteinkben, döntéseinkben, cselekvéseinkben?”, „Milyen hatással van az iskolai erkölcsi szocializáció a diákok erkölcsi fejlődésére, és különös tekintettel lelkiismeretükre? Hogyan ragadható meg a lelkiismeret, lehet-e fejleszteni?” 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42316/1/3_EPA00011_iskolakultura_2010-07-08.pdf  |z Dokumentum-elérés