Kísérlet egy új elmélet meghonosítására Pusztai Gabriella: A társadalmi tőke és az iskola /
Pusztai Gabriella egy új paradigmát, az úgynevezett társadalmitőkeelméletet szeretné a magyar oktatásszociológiába integrálni, ezzel kíván hozzájárulni neveléstudományi diszciplínánk gazdagításához. A könyv elolvasása után mindjárt két kérdés is felmerülhet bennünk: miért ez a könyv címe, illetve me...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2010
|
Sorozat: | Iskolakultúra
20 No. 1 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42289 |
LEADER | 00988nab a2200181 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc42289 | ||
005 | 20191106140600.0 | ||
008 | 180706s2010 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Darvai Tibor | |
245 | 1 | 0 | |a Kísérlet egy új elmélet meghonosítására |h [elektronikus dokumentum] : |b Pusztai Gabriella: A társadalmi tőke és az iskola / |c Darvai Tibor |
260 | |c 2010 | ||
300 | |a 147-150 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 20 No. 1 | |
520 | 3 | |a Pusztai Gabriella egy új paradigmát, az úgynevezett társadalmitőkeelméletet szeretné a magyar oktatásszociológiába integrálni, ezzel kíván hozzájárulni neveléstudományi diszciplínánk gazdagításához. A könyv elolvasása után mindjárt két kérdés is felmerülhet bennünk: miért ez a könyv címe, illetve megfelelő-e a cím? | |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42289/1/6_EPA00011_iskolakultura_2010-01.pdf |z Dokumentum-elérés |