Kísérlet egy új elmélet meghonosítására Pusztai Gabriella: A társadalmi tőke és az iskola /

Pusztai Gabriella egy új paradigmát, az úgynevezett társadalmitőkeelméletet szeretné a magyar oktatásszociológiába integrálni, ezzel kíván hozzájárulni neveléstudományi diszciplínánk gazdagításához. A könyv elolvasása után mindjárt két kérdés is felmerülhet bennünk: miért ez a könyv címe, illetve me...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Darvai Tibor
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2010
Sorozat:Iskolakultúra 20 No. 1
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42289
LEADER 00988nab a2200181 i 4500
001 misc42289
005 20191106140600.0
008 180706s2010 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Darvai Tibor 
245 1 0 |a Kísérlet egy új elmélet meghonosítására   |h [elektronikus dokumentum] :  |b Pusztai Gabriella: A társadalmi tőke és az iskola /  |c  Darvai Tibor 
260 |c 2010 
300 |a 147-150 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 20 No. 1 
520 3 |a Pusztai Gabriella egy új paradigmát, az úgynevezett társadalmitőkeelméletet szeretné a magyar oktatásszociológiába integrálni, ezzel kíván hozzájárulni neveléstudományi diszciplínánk gazdagításához. A könyv elolvasása után mindjárt két kérdés is felmerülhet bennünk: miért ez a könyv címe, illetve megfelelő-e a cím? 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42289/1/6_EPA00011_iskolakultura_2010-01.pdf  |z Dokumentum-elérés