Kísérlet egy új elmélet meghonosítására Pusztai Gabriella: A társadalmi tőke és az iskola /
Pusztai Gabriella egy új paradigmát, az úgynevezett társadalmitőkeelméletet szeretné a magyar oktatásszociológiába integrálni, ezzel kíván hozzájárulni neveléstudományi diszciplínánk gazdagításához. A könyv elolvasása után mindjárt két kérdés is felmerülhet bennünk: miért ez a könyv címe, illetve me...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2010
|
Sorozat: | Iskolakultúra
20 No. 1 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42289 |
Tartalmi kivonat: | Pusztai Gabriella egy új paradigmát, az úgynevezett társadalmitőkeelméletet szeretné a magyar oktatásszociológiába integrálni, ezzel kíván hozzájárulni neveléstudományi diszciplínánk gazdagításához. A könyv elolvasása után mindjárt két kérdés is felmerülhet bennünk: miért ez a könyv címe, illetve megfelelő-e a cím? |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 147-150 |
ISSN: | 1215-5233 |