Tizedik évfolyamos szakközépiskolás tanulók tankönyvolvasási meggyőződései
A tanulók szövegértési teljesítményéről rendszeres tájékoztatást nyújtanak az elmúlt évek nemzetközi és hazai mérései. A PIRLS és a PISA vizsgálatokban a 10 és a 15 éves tanulók teljesítményét vizsgálják, az eredmények összehasonlíthatóságát a nemzetközi szintű adatfelvétel biztosítja. Az olvasás te...
Elmentve itt :
Szerző: | Molitorisz Anikó |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2011
|
Sorozat: | Iskolakultúra
21 No. 6-7 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42210 |
Hasonló tételek
-
Tizenegyedikes tanulók tankönyvolvasási stratégiái
Szerző: Molitorisz Anikó
Megjelent: (2012) -
Tizedik évfolyamos tanulók teljesítményre vonatkozó attribúciói
Szerző: Tolvaj Sándorné
Megjelent: (2004) -
Szakközépiskolai tanárok meggyőződései a gyakorlott olvasók olvasási stratégiáiról
Szerző: Molitorisz Anikó
Megjelent: (2011) -
Szakközépiskolás tanulók olvasásistratégia-használatának felmérése a MARSI kérdőívvel
Szerző: Kelemen-Molitorisz Anikó
Megjelent: (2009) -
Szakközépiskolás tanulók olvasási stratégiáinak és iskolai könyvtárhasználati szokásainak vizsgálata
Szerző: Kelemen-Molitorisz Anikó
Megjelent: (2009)