Differenciált munkaformák a műhelyfoglalkozás indoka és tapasztalatai /
Az írás egyfelől indoklását adja, hogy miért van szükség a felsőoktatásban olyan műhelyfoglalkozásokra, amelyek a differenciálást, a tevékenységcentrikus és élményszerű munkaformák alkalmazását segítik az oktatók körében. Ennek a jelentőségét a tanárképzésben látja, ahol kiemelt szerepet kap, hogy a...
Elmentve itt :
Szerző: | Horváth H. Attila |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2011
|
Sorozat: | Iskolakultúra
21 No. 12 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42190 |
Hasonló tételek
-
Munkaformák a napköziben
Szerző: Mátóné Lőrincz Ida
Megjelent: (2008) -
Munkaformák a matematika órán
Szerző: Csonkáné Batiz Bernadett
Megjelent: (2007) -
Munkaformák használata a biológia órákon
Szerző: Benyiczki Gabriella
Megjelent: (2007) -
Kooperatív munkaformák a matematika-órákon
Szerző: Dongó Rita
Megjelent: (2020) -
Kooperatív munkaformák a matematika órán
Szerző: Kőrösi Alexandra
Megjelent: (2012)