Differenciált munkaformák a műhelyfoglalkozás indoka és tapasztalatai /

Az írás egyfelől indoklását adja, hogy miért van szükség a felsőoktatásban olyan műhelyfoglalkozásokra, amelyek a differenciálást, a tevékenységcentrikus és élményszerű munkaformák alkalmazását segítik az oktatók körében. Ennek a jelentőségét a tanárképzésben látja, ahol kiemelt szerepet kap, hogy a...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Horváth H. Attila
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2011
Sorozat:Iskolakultúra 21 No. 12
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42190
LEADER 01616nab a2200181 i 4500
001 misc42190
005 20191106140541.0
008 180706s2011 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 2 |a Horváth H. Attila 
245 1 0 |a Differenciált munkaformák   |h [elektronikus dokumentum] :  |b a műhelyfoglalkozás indoka és tapasztalatai /  |c  Horváth H. Attila 
260 |c 2011 
300 |a 41-47 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 21 No. 12 
520 3 |a Az írás egyfelől indoklását adja, hogy miért van szükség a felsőoktatásban olyan műhelyfoglalkozásokra, amelyek a differenciálást, a tevékenységcentrikus és élményszerű munkaformák alkalmazását segítik az oktatók körében. Ennek a jelentőségét a tanárképzésben látja, ahol kiemelt szerepet kap, hogy a szakterületi képzés vonatkozásában is ilyen szemlélettel és módszerekkel találkozzanak a jövő pedagógusai. Másfelől a kurzus tapasztalatait veszi számba, hangsúlyozva, hogy segíteni kell a tanulással kapcsolatos szemléletváltást mind az oktatók, mind pedig a hallgatók körében. Egyértelműsíti, hogy jóval több előkészítést, felkészülést igényel ennek a szemléletnek és gyakorlatnak a megvalósítása, mint a hagyományos óraszervezés, ezért érdemes megfontolni a differenciálás, tevékenycentrikus, élményszerű munkaformák alkalmazásával járó többletmunka elismertetését a felsőoktatásban (is) 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42190/1/EPA00011_iskolakultura_2011_12_041-047.pdf  |z Dokumentum-elérés