Differenciált munkaformák a műhelyfoglalkozás indoka és tapasztalatai /
Az írás egyfelől indoklását adja, hogy miért van szükség a felsőoktatásban olyan műhelyfoglalkozásokra, amelyek a differenciálást, a tevékenységcentrikus és élményszerű munkaformák alkalmazását segítik az oktatók körében. Ennek a jelentőségét a tanárképzésben látja, ahol kiemelt szerepet kap, hogy a...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2011
|
Sorozat: | Iskolakultúra
21 No. 12 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42190 |
LEADER | 01616nab a2200181 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc42190 | ||
005 | 20191106140541.0 | ||
008 | 180706s2011 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 2 | |a Horváth H. Attila | |
245 | 1 | 0 | |a Differenciált munkaformák |h [elektronikus dokumentum] : |b a műhelyfoglalkozás indoka és tapasztalatai / |c Horváth H. Attila |
260 | |c 2011 | ||
300 | |a 41-47 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 21 No. 12 | |
520 | 3 | |a Az írás egyfelől indoklását adja, hogy miért van szükség a felsőoktatásban olyan műhelyfoglalkozásokra, amelyek a differenciálást, a tevékenységcentrikus és élményszerű munkaformák alkalmazását segítik az oktatók körében. Ennek a jelentőségét a tanárképzésben látja, ahol kiemelt szerepet kap, hogy a szakterületi képzés vonatkozásában is ilyen szemlélettel és módszerekkel találkozzanak a jövő pedagógusai. Másfelől a kurzus tapasztalatait veszi számba, hangsúlyozva, hogy segíteni kell a tanulással kapcsolatos szemléletváltást mind az oktatók, mind pedig a hallgatók körében. Egyértelműsíti, hogy jóval több előkészítést, felkészülést igényel ennek a szemléletnek és gyakorlatnak a megvalósítása, mint a hagyományos óraszervezés, ezért érdemes megfontolni a differenciálás, tevékenycentrikus, élményszerű munkaformák alkalmazásával járó többletmunka elismertetését a felsőoktatásban (is) | |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42190/1/EPA00011_iskolakultura_2011_12_041-047.pdf |z Dokumentum-elérés |