Cigánygyerekek a Köznevelés című folyóirat tükrében (1978–1982)

1978 és 1998 között a pedagógiai szaksajtóban neveléstudósok, oktatáspolitikusok, oktatási szakértők és közírók tollából különböző oktatási stratégiák, oktatási modellek és módszerek, elképzelések láttak napvilágot arra vonatkozóan, hogy a roma gyermekeket miként lehetne vagy miként kell nevelni, de...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bogdán Péter
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2011
Sorozat:Iskolakultúra 21 No. 6-7
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42146
LEADER 01290nab a2200181 i 4500
001 misc42146
005 20191106140538.0
008 180706s2011 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Bogdán Péter 
245 1 0 |a Cigánygyerekek a Köznevelés című folyóirat tükrében (1978–1982)  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Bogdán Péter 
260 |c 2011 
300 |a 61-70 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 21 No. 6-7 
520 3 |a 1978 és 1998 között a pedagógiai szaksajtóban neveléstudósok, oktatáspolitikusok, oktatási szakértők és közírók tollából különböző oktatási stratégiák, oktatási modellek és módszerek, elképzelések láttak napvilágot arra vonatkozóan, hogy a roma gyermekeket miként lehetne vagy miként kell nevelni, de mind ez idáig nem született olyan összefoglaló-elemző mű ezekről a munkákról, amelynek segítségével ki lehetne mutatni, hogy az 1978 és 1998 között eltelt időben milyen nevelés-felfogásbeli tendenciák szerint, illetve nevelési elvek mentén rendeződtek el a különböző elképzelések a pedagógiai szaksajtóban. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42146/1/EPA00011_iskolakultura_2011_06-07_061-070.pdf  |z Dokumentum-elérés