Az oktatáskutatás módszertana

James H. McMillan és Sally Schumacher műve, a Research in Education az oktatáskutatás módszertanának átfogó kézikönyve. Célja könnyen érthető: a technikai problémák helyett a koncepcionális kérdésekre fókuszáló, könnyen érthető és részletes leírást adni az oktatással kapcsolatos témák kutatásáról. A...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Józan Anna
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2012
Sorozat:Iskolakultúra 22 No. 11
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42067
LEADER 01383nab a2200181 i 4500
001 misc42067
005 20191106140530.0
008 180706s2012 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Józan Anna 
245 1 3 |a Az oktatáskutatás módszertana  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Józan Anna 
260 |c 2012 
300 |a 118-120 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 22 No. 11 
520 3 |a James H. McMillan és Sally Schumacher műve, a Research in Education az oktatáskutatás módszertanának átfogó kézikönyve. Célja könnyen érthető: a technikai problémák helyett a koncepcionális kérdésekre fókuszáló, könnyen érthető és részletes leírást adni az oktatással kapcsolatos témák kutatásáról. A szerzők külön jelentőséget tulajdonítanak a kvantitatív módszerek alapos kifejtése mellett a kvalitatív kutatások részletes bemutatásának is. A jelenlegi, hetedik, átdolgozott kiadás naprakész információkat ad azokról az új lehetőségekről, melyeket az információs technika fejlődése és az internet nyújt a kutatás számára, és kibővítve tárgyalja a kvantitatív és kvalitatív szemléletet ötvöző új és egyre népszerűbb módszereket. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42067/1/EPA00011_Iskolakultura_2012-11_118-120.pdf  |z Dokumentum-elérés