Az oktatáskutatás módszertana
James H. McMillan és Sally Schumacher műve, a Research in Education az oktatáskutatás módszertanának átfogó kézikönyve. Célja könnyen érthető: a technikai problémák helyett a koncepcionális kérdésekre fókuszáló, könnyen érthető és részletes leírást adni az oktatással kapcsolatos témák kutatásáról. A...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2012
|
Sorozat: | Iskolakultúra
22 No. 11 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42067 |
LEADER | 01383nab a2200181 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc42067 | ||
005 | 20191106140530.0 | ||
008 | 180706s2012 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Józan Anna | |
245 | 1 | 3 | |a Az oktatáskutatás módszertana |h [elektronikus dokumentum] / |c Józan Anna |
260 | |c 2012 | ||
300 | |a 118-120 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 22 No. 11 | |
520 | 3 | |a James H. McMillan és Sally Schumacher műve, a Research in Education az oktatáskutatás módszertanának átfogó kézikönyve. Célja könnyen érthető: a technikai problémák helyett a koncepcionális kérdésekre fókuszáló, könnyen érthető és részletes leírást adni az oktatással kapcsolatos témák kutatásáról. A szerzők külön jelentőséget tulajdonítanak a kvantitatív módszerek alapos kifejtése mellett a kvalitatív kutatások részletes bemutatásának is. A jelenlegi, hetedik, átdolgozott kiadás naprakész információkat ad azokról az új lehetőségekről, melyeket az információs technika fejlődése és az internet nyújt a kutatás számára, és kibővítve tárgyalja a kvantitatív és kvalitatív szemléletet ötvöző új és egyre népszerűbb módszereket. | |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42067/1/EPA00011_Iskolakultura_2012-11_118-120.pdf |z Dokumentum-elérés |