Doktori kutatások a Pető Intézetben
Pető András a mozgássérülést agyi összerendezési zavarként fogta fel, és azt tanulással befolyásolhatónak tartotta. Módszerének lényege olyan holisztikus szemlélet, melynek bázisa a komplex személyiségfejlesztés, ami a kondukción alapuló tanulással a sérült személy aktivitását biztosítja. Korunk kih...
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2012
|
Sorozat: | Iskolakultúra
22 No. 4 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42057 |
LEADER | 01515nab a2200229 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc42057 | ||
005 | 20191106140530.0 | ||
008 | 180706s2012 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 2 | |a Horváthné Kállay Zsófia | |
245 | 1 | 0 | |a Doktori kutatások a Pető Intézetben |h [elektronikus dokumentum] / |c Horváthné Kállay Zsófia |
260 | |c 2012 | ||
300 | |a 20-34 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 22 No. 4 | |
520 | 3 | |a Pető András a mozgássérülést agyi összerendezési zavarként fogta fel, és azt tanulással befolyásolhatónak tartotta. Módszerének lényege olyan holisztikus szemlélet, melynek bázisa a komplex személyiségfejlesztés, ami a kondukción alapuló tanulással a sérült személy aktivitását biztosítja. Korunk kihívásai arra ösztönöznek bennünket, hogy a konduktív pedagógia létjogosultságát és eredményességét, változásra való képességét és erősségeit ne csak tapasztalati eszközökkel, hanem tudományosan alátámasztott pedagógiai vizsgálatokkal is bizonyítsuk. Mindezekért fontosnak tartjuk, hogy az ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola Programján doktoranduszaink folyamatban lévő kutatásait bemutassuk. | |
700 | 0 | 1 | |a Nádasi Zsófia |e aut |
700 | 0 | 1 | |a Gál Franciska |e aut |
700 | 0 | 1 | |a Kolumbán Erika |e aut |
700 | 0 | 1 | |a Benyovszky Andrea |e aut |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42057/1/EPA00011_Iskolakultura_2012_04_020-034.pdf |z Dokumentum-elérés |