Doktori kutatások a Pető Intézetben

Pető András a mozgássérülést agyi összerendezési zavarként fogta fel, és azt tanulással befolyásolhatónak tartotta. Módszerének lényege olyan holisztikus szemlélet, melynek bázisa a komplex személyiségfejlesztés, ami a kondukción alapuló tanulással a sérült személy aktivitását biztosítja. Korunk kih...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Horváthné Kállay Zsófia
Nádasi Zsófia
Gál Franciska
Kolumbán Erika
Benyovszky Andrea
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2012
Sorozat:Iskolakultúra 22 No. 4
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42057
LEADER 01515nab a2200229 i 4500
001 misc42057
005 20191106140530.0
008 180706s2012 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 2 |a Horváthné Kállay Zsófia 
245 1 0 |a Doktori kutatások a Pető Intézetben  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Horváthné Kállay Zsófia 
260 |c 2012 
300 |a 20-34 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 22 No. 4 
520 3 |a Pető András a mozgássérülést agyi összerendezési zavarként fogta fel, és azt tanulással befolyásolhatónak tartotta. Módszerének lényege olyan holisztikus szemlélet, melynek bázisa a komplex személyiségfejlesztés, ami a kondukción alapuló tanulással a sérült személy aktivitását biztosítja. Korunk kihívásai arra ösztönöznek bennünket, hogy a konduktív pedagógia létjogosultságát és eredményességét, változásra való képességét és erősségeit ne csak tapasztalati eszközökkel, hanem tudományosan alátámasztott pedagógiai vizsgálatokkal is bizonyítsuk. Mindezekért fontosnak tartjuk, hogy az ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola Programján doktoranduszaink folyamatban lévő kutatásait bemutassuk. 
700 0 1 |a Nádasi Zsófia  |e aut 
700 0 1 |a Gál Franciska  |e aut 
700 0 1 |a Kolumbán Erika  |e aut 
700 0 1 |a Benyovszky Andrea  |e aut 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42057/1/EPA00011_Iskolakultura_2012_04_020-034.pdf  |z Dokumentum-elérés