Bizonytalanság vagy stabilitás?
Sántha Kálmán megjelent kötete a pedagógiai tartalmú kvalitatív kutatásmódszertannal foglalkozik. A szerző publikációinak egyik vonulatában, a már korábban megkezdett kutatásmódszertani paradigmák körüli dilemmák okainak feltárása terén szakmai törekvéseit tovább mélyíti. Az abdukció jelenségét muta...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2012
|
Sorozat: | Iskolakultúra
22 No. 10 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42033 |
Tartalmi kivonat: | Sántha Kálmán megjelent kötete a pedagógiai tartalmú kvalitatív kutatásmódszertannal foglalkozik. A szerző publikációinak egyik vonulatában, a már korábban megkezdett kutatásmódszertani paradigmák körüli dilemmák okainak feltárása terén szakmai törekvéseit tovább mélyíti. Az abdukció jelenségét mutatja be igen árnyaltan mint a valóság megismerésének és magyarázatának egyik eszközét. |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 126-131 |
ISSN: | 1215-5233 |