Projektoktatás − Egy természettudományos projekt hatásának tanulói önértékelése

Revákné Markóczi Ibolya monográfiája azon kevés projekt-hatásvizsgálatok egyikét tárja elénk, amely képes arra, hogy egyidejűleg több képességre gyakorolt hatást mérjen. Az eddigi hatásvizsgálatok gyengeségeit kiküszöbölendően mutatja be azt a mérőeszközt, ami kognitív, motivációs és kommunikációs k...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Sápiné Bényei Rita
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2013
Sorozat:Iskolakultúra 23 No. 2
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41997
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:Revákné Markóczi Ibolya monográfiája azon kevés projekt-hatásvizsgálatok egyikét tárja elénk, amely képes arra, hogy egyidejűleg több képességre gyakorolt hatást mérjen. Az eddigi hatásvizsgálatok gyengeségeit kiküszöbölendően mutatja be azt a mérőeszközt, ami kognitív, motivációs és kommunikációs képességeket egyidejűleg mér a projektoktatásra vonatkozóan. A „sejt” projekt ön- és egymás közötti értékelésére megbízható és érvényes kérdőívet dolgozott ki, kiegészítve azzal, hogy az értékelési kritériumok kidolgozásába bevonták a résztvevőket, a középiskolás diákokat is, sőt megtanították őket az értékelés használatára is.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:96-99
ISSN:1215-5233