Nyitott iskola

Az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet a TÁMOP 21. századi közoktatás-fejlesztés, koordináció projektje keretében a nyitott iskolák nemzetközi és hazai jó gyakorlatairól végzett kutatásainak helyzetéről, eredményeiről ad áttekintést az a kiadvány, amelyet szerzőként Falus Katalin, Vajnai Viktória (ak...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Erdei Katalin
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2014
Sorozat:Iskolakultúra 24 No. 5
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41891
LEADER 00963nab a2200181 i 4500
001 misc41891
005 20191106140458.0
008 180706s2014 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Erdei Katalin 
245 1 0 |a Nyitott iskola  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Erdei Katalin 
260 |c 2014 
300 |a 120-121 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 24 No. 5 
520 3 |a Az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet a TÁMOP 21. századi közoktatás-fejlesztés, koordináció projektje keretében a nyitott iskolák nemzetközi és hazai jó gyakorlatairól végzett kutatásainak helyzetéről, eredményeiről ad áttekintést az a kiadvány, amelyet szerzőként Falus Katalin, Vajnai Viktória (akik a kötet szerkesztői is egyben), Földes Petra és Hunyad Márta jegyeznek. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41891/1/EPA00011_iskolakultura_2014_5_120-121.pdf  |z Dokumentum-elérés