Nyitott iskola
Az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet a TÁMOP 21. századi közoktatás-fejlesztés, koordináció projektje keretében a nyitott iskolák nemzetközi és hazai jó gyakorlatairól végzett kutatásainak helyzetéről, eredményeiről ad áttekintést az a kiadvány, amelyet szerzőként Falus Katalin, Vajnai Viktória (ak...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2014
|
Sorozat: | Iskolakultúra
24 No. 5 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41891 |
LEADER | 00963nab a2200181 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc41891 | ||
005 | 20191106140458.0 | ||
008 | 180706s2014 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Erdei Katalin | |
245 | 1 | 0 | |a Nyitott iskola |h [elektronikus dokumentum] / |c Erdei Katalin |
260 | |c 2014 | ||
300 | |a 120-121 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 24 No. 5 | |
520 | 3 | |a Az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet a TÁMOP 21. századi közoktatás-fejlesztés, koordináció projektje keretében a nyitott iskolák nemzetközi és hazai jó gyakorlatairól végzett kutatásainak helyzetéről, eredményeiről ad áttekintést az a kiadvány, amelyet szerzőként Falus Katalin, Vajnai Viktória (akik a kötet szerkesztői is egyben), Földes Petra és Hunyad Márta jegyeznek. | |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41891/1/EPA00011_iskolakultura_2014_5_120-121.pdf |z Dokumentum-elérés |