Napjaink tanulásszervezési megoldásai a hazai közoktatásban

Tanulásszervezésen az iskolai tanuláshoz szükséges térbeli, időbeli, tárgyi és személyi feltételek biztosítását értjük, melyek révén a tanulási folyamat optimális körülmények között mehet végbe. Napjainkban egyre nagyobb az igény mind a társadalom, mind a tanárok, mind a tanulók részéről, hogy a hag...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Simon Katalin
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2014
Sorozat:Iskolakultúra 24 No. 5
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41890
LEADER 01327nab a2200181 i 4500
001 misc41890
005 20191106140508.0
008 180706s2014 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Simon Katalin 
245 1 0 |a Napjaink tanulásszervezési megoldásai a hazai közoktatásban  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Simon Katalin 
260 |c 2014 
300 |a 108-119 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 24 No. 5 
520 3 |a Tanulásszervezésen az iskolai tanuláshoz szükséges térbeli, időbeli, tárgyi és személyi feltételek biztosítását értjük, melyek révén a tanulási folyamat optimális körülmények között mehet végbe. Napjainkban egyre nagyobb az igény mind a társadalom, mind a tanárok, mind a tanulók részéről, hogy a hagyományos tanulásszervezési módok mellett újszerű eljárások is bevezetésre kerüljenek. A tanulmány a jelen magyar sajátosságok tükrében, számba véve a térszervezés, az időszervezés és a tantárgyszervezés különböző lehetőségeit és megoldási módjait, kíván betekintést nyújtani a témába, ezzel is hozzájárulva az iskolák módszertani megújulásához. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41890/1/EPA00011_iskolakultura_2014_5_108-119.pdf  |z Dokumentum-elérés