Inkluzív szakkollégiumi közösség

Az inklúzió egyre gyakrabban használt fogalma akkor válik igazán érthetővé, ha nem csak társadalmi ideaként vagy szakpolitikai elvárásként, hanem gyakorlati megvalósulásában is rá tudunk tekinteni. Éppen ezért a következőkben arra vállalkozunk, hogy az inklúzió fogalmi keretének tisztázása után egy...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Varga Aranka
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2014
Sorozat:Iskolakultúra 24 No. 5
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41887
LEADER 01521nab a2200181 i 4500
001 misc41887
005 20191106140509.0
008 180706s2014 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Varga Aranka 
245 1 0 |a Inkluzív szakkollégiumi közösség  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Varga Aranka 
260 |c 2014 
300 |a 28-34 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 24 No. 5 
520 3 |a Az inklúzió egyre gyakrabban használt fogalma akkor válik igazán érthetővé, ha nem csak társadalmi ideaként vagy szakpolitikai elvárásként, hanem gyakorlati megvalósulásában is rá tudunk tekinteni. Éppen ezért a következőkben arra vállalkozunk, hogy az inklúzió fogalmi keretének tisztázása után egy konkrét példán keresztül mutatjuk be az inkluzivitás biztosításának lehetőségét a felsőoktatásban. A PTE Wlislocki Henrik Szakkollégiuma működésének bő évtizede alatt megszilárdította azokat a jellegzetességeket, amelyek az inkluzivitásának szemléleti alapjait jelentik. Az elmúlt évtől indított, jelentős forrással támogatott komplex program pedig segíti, hogy sokrétű tevékenységgel tegye egyre inkluzívabbá szolgáltatásrendszerét, ezzel támogatva a több, mint 30 hátrányos helyzetű, nagyrészt roma/cigány szakkollégista sikeres előrehaladását a felsőoktatásban. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41887/1/EPA00011_iskolakultura_2014_5_028-034.pdf  |z Dokumentum-elérés