Qualitative Comparative Analysis módszertani lehetőség a pedagógiai vizsgálatok számára /

A tanulmány a nemzetközi társadalomtudományi kutatások módszertani világának egyik releváns tagját, a Qualitative Comparative Analysis (QCA) módszerét mutatja be. A QCA-tipológiák, a módszer gyakorlati alkalmazása során megjelenő elemek (hipotetikus igazságtábla, Quine-McCluskey algoritmus) illusztr...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Sántha Kálmán
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2014
Sorozat:Iskolakultúra 24 No. 6
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41876
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:A tanulmány a nemzetközi társadalomtudományi kutatások módszertani világának egyik releváns tagját, a Qualitative Comparative Analysis (QCA) módszerét mutatja be. A QCA-tipológiák, a módszer gyakorlati alkalmazása során megjelenő elemek (hipotetikus igazságtábla, Quine-McCluskey algoritmus) illusztrálásával, valamint a QCA használatát elősegítő szoftveres háttér vázolásával a cél a QCA hazai pedagógiai vizsgálatokban való megjelenésének elősegítése.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:3-16
ISSN:1215-5233