Bloggal segített angolnyelv-oktatás a középiskolában
Napjainkban egyre több törekvés irányul a Web 2.0-ás eszközök tanulási célú használatára. Nem meglepő a tanárok és kutatók lelkesedése, hiszen a Web 2.0-ás eszközök, mint például a közösségi oldalak, a wikik, a blogok kimondottan alkalmasak a többirányú kommunikációra tanár-diák és diák-diák között,...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2014
|
Sorozat: | Iskolakultúra
24 No. 9 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41872 |
LEADER | 01645nab a2200181 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc41872 | ||
005 | 20191106140509.0 | ||
008 | 180706s2014 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Szálas Tímea | |
245 | 1 | 0 | |a Bloggal segített angolnyelv-oktatás a középiskolában |h [elektronikus dokumentum] / |c Szálas Tímea |
260 | |c 2014 | ||
300 | |a 25-42 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 24 No. 9 | |
520 | 3 | |a Napjainkban egyre több törekvés irányul a Web 2.0-ás eszközök tanulási célú használatára. Nem meglepő a tanárok és kutatók lelkesedése, hiszen a Web 2.0-ás eszközök, mint például a közösségi oldalak, a wikik, a blogok kimondottan alkalmasak a többirányú kommunikációra tanár-diák és diák-diák között, a csoportmunkára és a kooperatív, illetve kollaboratív tanulásra, ösztönzik az önálló tartalmak létrehozását, a tanultak újragondolását és alkalmazását. Az utóbbi évtized során számos pedagógiai kutatás foglalkozott a blogokkal megannyi különböző oktatási-nevelési téma kapcsán. Az eredmények alapján körvonalazódni látszanak azok az előnyök, amelyeket a blogtevékenység iskolai használata jelenthet, illetve azok a problémák, amelyek nehézségeket okozhatnak. Ezek ismeretében lehetőség nyílik olyan tanulási programok és módszerek kidolgozására, amelyek során a blogokat megfelelő hatékonysággal lehet a tanítás és tanulás céljába állítani. | |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41872/1/EPA00011_iskolakultura_2014_09_025-042.pdf |z Dokumentum-elérés |