Bloggal segített angolnyelv-oktatás a középiskolában

Napjainkban egyre több törekvés irányul a Web 2.0-ás eszközök tanulási célú használatára. Nem meglepő a tanárok és kutatók lelkesedése, hiszen a Web 2.0-ás eszközök, mint például a közösségi oldalak, a wikik, a blogok kimondottan alkalmasak a többirányú kommunikációra tanár-diák és diák-diák között,...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szálas Tímea
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2014
Sorozat:Iskolakultúra 24 No. 9
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41872
LEADER 01645nab a2200181 i 4500
001 misc41872
005 20191106140509.0
008 180706s2014 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Szálas Tímea 
245 1 0 |a Bloggal segített angolnyelv-oktatás a középiskolában  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Szálas Tímea 
260 |c 2014 
300 |a 25-42 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 24 No. 9 
520 3 |a Napjainkban egyre több törekvés irányul a Web 2.0-ás eszközök tanulási célú használatára. Nem meglepő a tanárok és kutatók lelkesedése, hiszen a Web 2.0-ás eszközök, mint például a közösségi oldalak, a wikik, a blogok kimondottan alkalmasak a többirányú kommunikációra tanár-diák és diák-diák között, a csoportmunkára és a kooperatív, illetve kollaboratív tanulásra, ösztönzik az önálló tartalmak létrehozását, a tanultak újragondolását és alkalmazását. Az utóbbi évtized során számos pedagógiai kutatás foglalkozott a blogokkal megannyi különböző oktatási-nevelési téma kapcsán. Az eredmények alapján körvonalazódni látszanak azok az előnyök, amelyeket a blogtevékenység iskolai használata jelenthet, illetve azok a problémák, amelyek nehézségeket okozhatnak. Ezek ismeretében lehetőség nyílik olyan tanulási programok és módszerek kidolgozására, amelyek során a blogokat megfelelő hatékonysággal lehet a tanítás és tanulás céljába állítani. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41872/1/EPA00011_iskolakultura_2014_09_025-042.pdf  |z Dokumentum-elérés