Egész nap az iskolában?

Az egész napos iskola létrehozása már 2006-ban is a szakmai gondolkodás középpontjába került, mégpedig sok más elképzelés mellett a Gyermekszegénység Elleni Program ajánlásai között.1 Az akkori elképzelések szerint elsősorban a hátrányos helyzetű településeken a hátrányos helyzetű tanulók érdekében...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Kőpatakiné Mészáros Mária
Mayer József
Vígh Sára
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2014
Sorozat:Iskolakultúra 24 No. 1
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41825
LEADER 01672nab a2200205 i 4500
001 misc41825
005 20191106140504.0
008 180706s2014 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 2 |a Kőpatakiné Mészáros Mária 
245 1 0 |a Egész nap az iskolában?  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Kőpatakiné Mészáros Mária 
260 |c 2014 
300 |a 34-47 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 24 No. 1 
520 3 |a Az egész napos iskola létrehozása már 2006-ban is a szakmai gondolkodás középpontjába került, mégpedig sok más elképzelés mellett a Gyermekszegénység Elleni Program ajánlásai között.1 Az akkori elképzelések szerint elsősorban a hátrányos helyzetű településeken a hátrányos helyzetű tanulók érdekében szándékozták bevezetni ezt az oktatási formát. A koncepcióban alapvetően a nevelői felkészültség erősítése mellett a tárgyi feltételek megteremtésére gondoltak mint olyan tényezőre, amely lehetővé tette volna azoknak a foglalkozási formáknak az intézményi szintű megjelenését, amelyek a pihenés és a sportolási lehetőségek biztosítása mellett elsődlegesen a különböző típusú hátránytényezők csökkentését (esetleg felszámolását) szolgálták volna. A tanulmány egy hosszú időszakon át tartó kutatási-fejlesztési tevékenység első fázisában íródott s az időszak legfontosabb történéseit foglalja össze.” 
700 0 1 |a Mayer József  |e aut 
700 0 1 |a Vígh Sára  |e aut 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41825/1/EPA00011_iskolakultura_2014_1_034-047.pdf  |z Dokumentum-elérés