A Bales-féle csoportos interakció folyamatelemzés
Az oktatás és üzleti élet területén végzett kutatások szerint a problémamegoldó csoportok olyan eredményekre jutnak, amelyek felülmúlják a csoportot alkotó egyének megoldásait. A szinergia-hatás eredményeként a csoport összteljesítménye nagyobb, mint az egyes tagoké együtt. A csoport teljesítménye t...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2014
|
Sorozat: | Iskolakultúra
24 No. 6 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41782 |
LEADER | 01297nab a2200181 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc41782 | ||
005 | 20191106140457.0 | ||
008 | 180706s2014 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Dóra László | |
245 | 1 | 2 | |a A Bales-féle csoportos interakció folyamatelemzés |h [elektronikus dokumentum] / |c Dóra László |
260 | |c 2014 | ||
300 | |a 17-30 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 24 No. 6 | |
520 | 3 | |a Az oktatás és üzleti élet területén végzett kutatások szerint a problémamegoldó csoportok olyan eredményekre jutnak, amelyek felülmúlják a csoportot alkotó egyének megoldásait. A szinergia-hatás eredményeként a csoport összteljesítménye nagyobb, mint az egyes tagoké együtt. A csoport teljesítménye természetesen még több változótól is függ, de tagjainak aktív, problémára irányuló megnyilatkozásai alakítják ki a rendelkezésre álló idő alatt a lehetséges megoldásokat. A kommunikatív szempontból vizsgált csoportos interakció-elemzés alapján a kommunikáció formái határozzák meg a hatékonyságot, és ezek egymáshoz viszonyított arányai. | |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41782/1/EPA00011_iskolakultura_2014_06_017-030.pdf |z Dokumentum-elérés |