A Bales-féle csoportos interakció folyamatelemzés

Az oktatás és üzleti élet területén végzett kutatások szerint a problémamegoldó csoportok olyan eredményekre jutnak, amelyek felülmúlják a csoportot alkotó egyének megoldásait. A szinergia-hatás eredményeként a csoport összteljesítménye nagyobb, mint az egyes tagoké együtt. A csoport teljesítménye t...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Dóra László
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2014
Sorozat:Iskolakultúra 24 No. 6
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41782
LEADER 01297nab a2200181 i 4500
001 misc41782
005 20191106140457.0
008 180706s2014 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Dóra László 
245 1 2 |a A Bales-féle csoportos interakció folyamatelemzés  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Dóra László 
260 |c 2014 
300 |a 17-30 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 24 No. 6 
520 3 |a Az oktatás és üzleti élet területén végzett kutatások szerint a problémamegoldó csoportok olyan eredményekre jutnak, amelyek felülmúlják a csoportot alkotó egyének megoldásait. A szinergia-hatás eredményeként a csoport összteljesítménye nagyobb, mint az egyes tagoké együtt. A csoport teljesítménye természetesen még több változótól is függ, de tagjainak aktív, problémára irányuló megnyilatkozásai alakítják ki a rendelkezésre álló idő alatt a lehetséges megoldásokat. A kommunikatív szempontból vizsgált csoportos interakció-elemzés alapján a kommunikáció formái határozzák meg a hatékonyságot, és ezek egymáshoz viszonyított arányai. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41782/1/EPA00011_iskolakultura_2014_06_017-030.pdf  |z Dokumentum-elérés