A szabályokkal és a társadalmi részvétellel kapcsolatos attitűdök

Tanulmányunkban az emberek éghajlatváltozással kapcsolatos attitűdjeit a TÁMOP-4.2.2.A-11/1/KONV-2012-0064 számú projektjének keretein belül zajló kérdőíves adatfelvétel adatainak segítségével vizsgáljuk. Elsőként a megkérdezettek szabályokhoz fűződő viszonyát vizsgáljuk meg, közelebbről azt, hogy a...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Czike Bernadett
Berényi Eszter
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2014
Sorozat:Iskolakultúra 24 No. 11-12
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41778
LEADER 01763nab a2200193 i 4500
001 misc41778
005 20191106140457.0
008 180706s2014 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Czike Bernadett 
245 1 2 |a A szabályokkal és a társadalmi részvétellel kapcsolatos attitűdök  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Czike Bernadett 
260 |c 2014 
300 |a 237-254 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 24 No. 11-12 
520 3 |a Tanulmányunkban az emberek éghajlatváltozással kapcsolatos attitűdjeit a TÁMOP-4.2.2.A-11/1/KONV-2012-0064 számú projektjének keretein belül zajló kérdőíves adatfelvétel adatainak segítségével vizsgáljuk. Elsőként a megkérdezettek szabályokhoz fűződő viszonyát vizsgáljuk meg, közelebbről azt, hogy a válaszadók milyen megoldásokat találnak megfelelőnek a környezettudatosságra vonatkozó attitűdök formálására. Az ezzel kapcsolatos kérdések a kérdőívben egyrészt a meghatározó ágensek valamint az összlakosság attitűdjének lehetséges befolyásolására vonatkoznak. Kiindulásunk az, hogy abban, hogy e kérdéskörben milyen megoldásokat tartanának helyesnek a megkérdezettek, meghatározó a szabályokhoz való viszonyuk, a szabályokkal kapcsolatban kialakult attitűdjük. Ezt az attitűdöt egyrészt a saját életükben, a szabályok kialakításával, betartatásával összefüggő élmények, másrészt az őket körülvevő társadalmi rendszer és társadalmi viszonyok, és az abban elfoglalt helyük, státuszuk határozza meg 
700 0 1 |a Berényi Eszter  |e aut 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41778/1/EPA00011_iskolakultura_2014_11-12_237-254.pdf  |z Dokumentum-elérés