A reziliencia fejlesztésének lehetőségei

Az 1960-as és 1970-es években megkezdődő kutatásokat követően mind gyakrabban alkalmazott fogalom a reziliencia (rugalmasság, megbirkózási képesség), mely gyorsan terjedt a tudományágak között, létrehozva új kutatási területeket, célokat, módszereket. A jelenség és annak vizsgálata az angolszász ter...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabó Dóra Fanni
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2015
Sorozat:Iskolakultúra 25 No. 7-8
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41728
LEADER 01127nab a2200181 i 4500
001 misc41728
005 20191106140443.0
008 180706s2015 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Szabó Dóra Fanni 
245 1 2 |a A reziliencia fejlesztésének lehetőségei  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Szabó Dóra Fanni 
260 |c 2015 
300 |a 135-138 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 25 No. 7-8 
520 3 |a Az 1960-as és 1970-es években megkezdődő kutatásokat követően mind gyakrabban alkalmazott fogalom a reziliencia (rugalmasság, megbirkózási képesség), mely gyorsan terjedt a tudományágak között, létrehozva új kutatási területeket, célokat, módszereket. A jelenség és annak vizsgálata az angolszász területeken már nem új, azonban pedagógiai szempontú, a fejlesztést középpontba állító szisztematikus tanulmányozása és a hozzá kapcsolódó programok kidolgozása még a kezdeti fázisban tart. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41728/1/EPA00011_iskolakultura_2015_07-08_19.pdf  |z Dokumentum-elérés