Halló, itt a Gyermekrádió! az önálló Gyermek- és Ifjúsági Osztály létrejötte és első szárnypróbálgatásai 1945 és 1953 között : második rész /

Az első részben beszámoltam az 1950. január 1-jén alakult Ifjúsági- és Gyermekosztály létrejöttének igényéről és okairól, a működését meghatározó alapelvekről és a külföldi, elsősorban szovjet Gyermekrádióról, amely viszonyítási alapot, mintát nyújtott a magyar kezdeményezéshez. Ígéretemhez híven eb...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Morva Péter
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2015
Sorozat:Iskolakultúra 25 No. 3
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41717
LEADER 01501nab a2200181 i 4500
001 misc41717
005 20191106140439.0
008 180706s2015 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Morva Péter 
245 1 0 |a Halló, itt a Gyermekrádió!   |h [elektronikus dokumentum] :  |b az önálló Gyermek- és Ifjúsági Osztály létrejötte és első szárnypróbálgatásai 1945 és 1953 között : második rész /  |c  Morva Péter 
260 |c 2015 
300 |a 112-124 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 25 No. 3 
520 3 |a Az első részben beszámoltam az 1950. január 1-jén alakult Ifjúsági- és Gyermekosztály létrejöttének igényéről és okairól, a működését meghatározó alapelvekről és a külföldi, elsősorban szovjet Gyermekrádióról, amely viszonyítási alapot, mintát nyújtott a magyar kezdeményezéshez. Ígéretemhez híven ebben a második nagy fejezetben a hétköznapokba tekintünk be. Megismerjük, mekkora és milyen feladatot jelentett az Ifjúsági Egység létrejötte és ennek népszerűsítése, milyen pedagógiai paradigmát kellett követniük a műsorkészítőknek – mert mint mindent, 1948 után ezt is a legfelsőbb politikai vezetés határozta meg –, hogy indult be a levelezés, a tudósítóhálózat, azaz miként zajlott a tömegkapcsolatok szervezése. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41717/1/EPA00011_iskolakultura_2015_03_112-124.pdf  |z Dokumentum-elérés