Halló, itt a Gyermekrádió! az önálló Gyermek- és Ifjúsági Osztály létrejötte és első szárnypróbálgatásai 1945 és 1953 között : második rész /
Az első részben beszámoltam az 1950. január 1-jén alakult Ifjúsági- és Gyermekosztály létrejöttének igényéről és okairól, a működését meghatározó alapelvekről és a külföldi, elsősorban szovjet Gyermekrádióról, amely viszonyítási alapot, mintát nyújtott a magyar kezdeményezéshez. Ígéretemhez híven eb...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2015
|
Sorozat: | Iskolakultúra
25 No. 3 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41717 |
LEADER | 01501nab a2200181 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc41717 | ||
005 | 20191106140439.0 | ||
008 | 180706s2015 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Morva Péter | |
245 | 1 | 0 | |a Halló, itt a Gyermekrádió! |h [elektronikus dokumentum] : |b az önálló Gyermek- és Ifjúsági Osztály létrejötte és első szárnypróbálgatásai 1945 és 1953 között : második rész / |c Morva Péter |
260 | |c 2015 | ||
300 | |a 112-124 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 25 No. 3 | |
520 | 3 | |a Az első részben beszámoltam az 1950. január 1-jén alakult Ifjúsági- és Gyermekosztály létrejöttének igényéről és okairól, a működését meghatározó alapelvekről és a külföldi, elsősorban szovjet Gyermekrádióról, amely viszonyítási alapot, mintát nyújtott a magyar kezdeményezéshez. Ígéretemhez híven ebben a második nagy fejezetben a hétköznapokba tekintünk be. Megismerjük, mekkora és milyen feladatot jelentett az Ifjúsági Egység létrejötte és ennek népszerűsítése, milyen pedagógiai paradigmát kellett követniük a műsorkészítőknek – mert mint mindent, 1948 után ezt is a legfelsőbb politikai vezetés határozta meg –, hogy indult be a levelezés, a tudósítóhálózat, azaz miként zajlott a tömegkapcsolatok szervezése. | |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41717/1/EPA00011_iskolakultura_2015_03_112-124.pdf |z Dokumentum-elérés |