A diákok gondolkodásának fejlődése a történelemtanulás eredményeként
Felkelteni a múlt iránti érdeklődést, új dolgok megismerésére és önálló gondolkodásra ösztönözni a fiatalokat soha meg nem unható kihívás. Ez az írás azoknak a történelemtanároknak szól, akik kiválóan ismerik a történelmet, de ezzel nem elégszenek meg. Azt is meg akarják érteni, hogy mi játszódik le...
Elmentve itt :
Szerző: | Kojanitz László |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2015
|
Sorozat: | Iskolakultúra
25 No. 11 |
mtmt: | https://dx.doi.org/10.17543/ISKKULT.2015.11.44 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41653 |
Hasonló tételek
-
A diákok gondolkodásának fejlődése a történelemtanulás eredményeként
Szerző: Kojanitz László
Megjelent: (2021) -
Hátrányos helyzetű diákok problémamegoldó gondolkodásának fejlettsége
Szerző: Molnár Gyöngyvér
Megjelent: (2004) -
Hátrányos helyzetű diákok problémamegoldó gondolkodásának longitudinális követése
Szerző: Molnár Gyöngyvér
Megjelent: (2007) -
Fekete Afrika politikai és jogi gondolkodásának fejlődése
Szerző: Zanene Emmánuel
Megjelent: (1981) -
Hátrányos helyzetű első osztályos diákok induktív gondolkodásának fejlesztése
Szerző: Molnár Gyöngyvér
Megjelent: (2008)