A diákok gondolkodásának fejlődése a történelemtanulás eredményeként

Felkelteni a múlt iránti érdeklődést, új dolgok megismerésére és önálló gondolkodásra ösztönözni a fiatalokat soha meg nem unható kihívás. Ez az írás azoknak a történelemtanároknak szól, akik kiválóan ismerik a történelmet, de ezzel nem elégszenek meg. Azt is meg akarják érteni, hogy mi játszódik le...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kojanitz László
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2015
Sorozat:Iskolakultúra 25 No. 11
mtmt:https://dx.doi.org/10.17543/ISKKULT.2015.11.44
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41653
LEADER 01110nab a2200193 i 4500
001 misc41653
005 20191106140437.0
008 180706s2015 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
024 7 |a https://dx.doi.org/10.17543/ISKKULT.2015.11.44  |2 doi 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Kojanitz László 
245 1 2 |a A diákok gondolkodásának fejlődése a történelemtanulás eredményeként  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Kojanitz László 
260 |c 2015 
300 |a 44-52 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 25 No. 11 
520 3 |a Felkelteni a múlt iránti érdeklődést, új dolgok megismerésére és önálló gondolkodásra ösztönözni a fiatalokat soha meg nem unható kihívás. Ez az írás azoknak a történelemtanároknak szól, akik kiválóan ismerik a történelmet, de ezzel nem elégszenek meg. Azt is meg akarják érteni, hogy mi játszódik le a diákok fejében, miközben történelmet tanulnak, mert ennek ismerete is szükséges az eredményes tanításhoz. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41653/1/04.pdf  |z Dokumentum-elérés