A diákok gondolkodásának fejlődése a történelemtanulás eredményeként
Felkelteni a múlt iránti érdeklődést, új dolgok megismerésére és önálló gondolkodásra ösztönözni a fiatalokat soha meg nem unható kihívás. Ez az írás azoknak a történelemtanároknak szól, akik kiválóan ismerik a történelmet, de ezzel nem elégszenek meg. Azt is meg akarják érteni, hogy mi játszódik le...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2015
|
Sorozat: | Iskolakultúra
25 No. 11 |
mtmt: | https://dx.doi.org/10.17543/ISKKULT.2015.11.44 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41653 |
LEADER | 01110nab a2200193 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc41653 | ||
005 | 20191106140437.0 | ||
008 | 180706s2015 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
024 | 7 | |a https://dx.doi.org/10.17543/ISKKULT.2015.11.44 |2 doi | |
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Kojanitz László | |
245 | 1 | 2 | |a A diákok gondolkodásának fejlődése a történelemtanulás eredményeként |h [elektronikus dokumentum] / |c Kojanitz László |
260 | |c 2015 | ||
300 | |a 44-52 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 25 No. 11 | |
520 | 3 | |a Felkelteni a múlt iránti érdeklődést, új dolgok megismerésére és önálló gondolkodásra ösztönözni a fiatalokat soha meg nem unható kihívás. Ez az írás azoknak a történelemtanároknak szól, akik kiválóan ismerik a történelmet, de ezzel nem elégszenek meg. Azt is meg akarják érteni, hogy mi játszódik le a diákok fejében, miközben történelmet tanulnak, mert ennek ismerete is szükséges az eredményes tanításhoz. | |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41653/1/04.pdf |z Dokumentum-elérés |