Az elektronikus könyvről - oktatáson innen és túl
A korszerű oktatás feltétele a digitális tartalmak aktív tantervi bevonása minden korosztály számára. Tanulmányunk elméleti és saját tapasztalatokon (is) nyugvó gyakorlati összefoglalást kíván adni az elektronikus könyv mint tudásközvetítő eszköz még kiforratlan világáról, így foglalkozunk a termino...
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2015
|
Sorozat: | Iskolakultúra
25 No. 3 |
mtmt: | https://dx.doi.org/10.17543/ISKKULT.2015.3.56 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41651 |
LEADER | 01432nab a2200205 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc41651 | ||
005 | 20191106140437.0 | ||
008 | 180706s2015 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
024 | 7 | |a https://dx.doi.org/10.17543/ISKKULT.2015.3.56 |2 doi | |
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Kerekes Pál | |
245 | 1 | 3 | |a Az elektronikus könyvről - oktatáson innen és túl |h [elektronikus dokumentum] / |c Kerekes Pál |
260 | |c 2015 | ||
300 | |a 56-71 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 25 No. 3 | |
520 | 3 | |a A korszerű oktatás feltétele a digitális tartalmak aktív tantervi bevonása minden korosztály számára. Tanulmányunk elméleti és saját tapasztalatokon (is) nyugvó gyakorlati összefoglalást kíván adni az elektronikus könyv mint tudásközvetítő eszköz még kiforratlan világáról, így foglalkozunk a terminológia meghatározásával, az új médiummal kapcsolatos olvasási szokások és használati tendenciák elemzésével, a tartalmakat biztosító szolgáltatók rendszerezésével és további aktuális kérdések fejtegetésével. Célunk annak érzékeltetése, hogy a nyomtatott és az elektronikus könyv szembeállítása zsákutca, egy ilyen mesterséges ellentétpár alapján nem követhető nyomon a könyv változása a 21. században. | |
700 | 0 | 1 | |a Kiszl Péter |e aut |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41651/1/05.pdf |z Dokumentum-elérés |