Az elektronikus könyvről - oktatáson innen és túl

A korszerű oktatás feltétele a digitális tartalmak aktív tantervi bevonása minden korosztály számára. Tanulmányunk elméleti és saját tapasztalatokon (is) nyugvó gyakorlati összefoglalást kíván adni az elektronikus könyv mint tudásközvetítő eszköz még kiforratlan világáról, így foglalkozunk a termino...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Kerekes Pál
Kiszl Péter
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2015
Sorozat:Iskolakultúra 25 No. 3
mtmt:https://dx.doi.org/10.17543/ISKKULT.2015.3.56
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41651
LEADER 01432nab a2200205 i 4500
001 misc41651
005 20191106140437.0
008 180706s2015 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
024 7 |a https://dx.doi.org/10.17543/ISKKULT.2015.3.56  |2 doi 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Kerekes Pál 
245 1 3 |a Az elektronikus könyvről - oktatáson innen és túl  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Kerekes Pál 
260 |c 2015 
300 |a 56-71 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 25 No. 3 
520 3 |a A korszerű oktatás feltétele a digitális tartalmak aktív tantervi bevonása minden korosztály számára. Tanulmányunk elméleti és saját tapasztalatokon (is) nyugvó gyakorlati összefoglalást kíván adni az elektronikus könyv mint tudásközvetítő eszköz még kiforratlan világáról, így foglalkozunk a terminológia meghatározásával, az új médiummal kapcsolatos olvasási szokások és használati tendenciák elemzésével, a tartalmakat biztosító szolgáltatók rendszerezésével és további aktuális kérdések fejtegetésével. Célunk annak érzékeltetése, hogy a nyomtatott és az elektronikus könyv szembeállítása zsákutca, egy ilyen mesterséges ellentétpár alapján nem követhető nyomon a könyv változása a 21. században. 
700 0 1 |a Kiszl Péter  |e aut 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41651/1/05.pdf  |z Dokumentum-elérés