Diszfunkcionális nevelési hatások funkcionális kutatása

Orosz Sándor professzorral személyesen különböző szakmai testületekben találkoztam. Ezekben elsősorban közéleti szerepben figyelhettem meg, s tanulhattam meg tőle a megalapozott, tényekkel és érvekkel gondosan alátámasztott, körültekintő véleménymondás, értékelés jelentőségét. A megítélés tárgya ren...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hunyady Györgyné
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2016
Sorozat:Iskolakultúra 26 No. 2
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41570
LEADER 01318nab a2200181 i 4500
001 misc41570
005 20191106140411.0
008 180706s2016 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Hunyady Györgyné 
245 1 0 |a Diszfunkcionális nevelési hatások funkcionális kutatása  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Hunyady Györgyné 
260 |c 2016 
300 |a 80-87 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 26 No. 2 
520 3 |a Orosz Sándor professzorral személyesen különböző szakmai testületekben találkoztam. Ezekben elsősorban közéleti szerepben figyelhettem meg, s tanulhattam meg tőle a megalapozott, tényekkel és érvekkel gondosan alátámasztott, körültekintő véleménymondás, értékelés jelentőségét. A megítélés tárgya rendszerint egy-egy kutatói teljesítmény volt, tétje: befogadja-e a tudományos közösség az illetőt, következménye szakmai karrierek felívelése vagy megakadása. Azt tapasztaltam, Orosz Sándor véleménye kialakításakor mindenkor a feladat súlyának tudatában mérlegelte – úgy vélem, nem csak mondandóját, de – minden egyes szavát is. Ma is példaértékű. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41570/1/EPA00011_iskolakultura_2016_02_06.pdf  |z Dokumentum-elérés