Élmények és értékek a kutatásalapú tanulás kipróbálása során
A természettudományok oktatása nagy múltra tekint vissza hazánkban. Büszkék vagyunk híres tudósainkra, nosztalgiával emlegetjük azokat az időket, amikor a világ élmezőnyébe tartoztunk a természettudományos mérések során. Keserűen gondolunk arra, hogy manapság diákjaink kevésbé érdeklődőek, nehezen t...
Elmentve itt :
Szerző: | Kissné Gera Ágnes |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2016
|
Sorozat: | Iskolakultúra
26 No. 3 |
mtmt: | https://dx.doi.org/10.17543/ISKKULT.2016.3.89 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41520 |
Hasonló tételek
-
Élmények és értékek biológiaórákon a kutatás alapú tanítás kipróbálása során
Szerző: Kissné Gera Ágnes
Megjelent: (2015) -
Mobiltechnológiával támogatott kutatásalapú tanulás
Szerző: Bónus Lilla, et al.
Megjelent: (2022) -
Mobiltechnológiával támogatott kutatásalapú tanulás
Szerző: Bónus Lilla, et al.
Megjelent: (2022) -
Kutatásalapú tanulás – a feladatok tükrében
Szerző: Veres Gábor
Megjelent: (2010) -
Kutatásalapú tanulás - a feladatok tükrében
Szerző: Veres Gábor
Megjelent: (2010)