Élmények és értékek a kutatásalapú tanulás kipróbálása során

A természettudományok oktatása nagy múltra tekint vissza hazánkban. Büszkék vagyunk híres tudósainkra, nosztalgiával emlegetjük azokat az időket, amikor a világ élmezőnyébe tartoztunk a természettudományos mérések során. Keserűen gondolunk arra, hogy manapság diákjaink kevésbé érdeklődőek, nehezen t...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kissné Gera Ágnes
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2016
Sorozat:Iskolakultúra 26 No. 3
mtmt:https://dx.doi.org/10.17543/ISKKULT.2016.3.89
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41520
LEADER 01540nab a2200193 i 4500
001 misc41520
005 20191106140412.0
008 180706s2016 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
024 7 |a https://dx.doi.org/10.17543/ISKKULT.2016.3.89  |2 doi 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 2 |a Kissné Gera Ágnes 
245 1 0 |a Élmények és értékek a kutatásalapú tanulás kipróbálása során  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Kissné Gera Ágnes 
260 |c 2016 
300 |a 89-100 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 26 No. 3 
520 3 |a A természettudományok oktatása nagy múltra tekint vissza hazánkban. Büszkék vagyunk híres tudósainkra, nosztalgiával emlegetjük azokat az időket, amikor a világ élmezőnyébe tartoztunk a természettudományos mérések során. Keserűen gondolunk arra, hogy manapság diákjaink kevésbé érdeklődőek, nehezen tudjuk lekötni figyelmüket. Mit tehetnek a pedagógusok annak érdekében, hogy pozitív fordulat következzen be? Az egyik lehetséges megoldást a kutatásalapú módszerek alkalmazása kínálja. A tanárok gyakran idegenkedve fogadják az új módszereket. Hivatkozunk az ismeretekkel telezsúfolt tantervekre, melyek nem kedveznek a képességek fejlesztésének. Elbizonytalanodtunk a ránk zúduló változások közepette, pedig tudjuk, hogy a változások kulcsa a kezünkben van. Sikerélményre tanárnak, tanulónak egyaránt szüksége van. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41520/1/08.pdf  |z Dokumentum-elérés