Egy és két enyhén értelmi fogyatékos tanulót integráló osztályközösségek összehasonlítása
Tanulmányunkban egy és két enyhén értelmi fogyatékos tanulót integráló negyedikes és ötödikes osztályok szociogramjainak összevetését és elemzését tűztük ki célul. Olyan kérdésekre keressük a választ, hogy vajon van-e különbség az enyhén értelmi fogyatékos tanulók elfogadásában az egy, illetve két t...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Kiss Dóra Szekeres Ágota |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2016
|
Sorozat: | Iskolakultúra
26 No. 12 |
mtmt: | http://dx.doi.org/10.17543/ISKKULT.2016.12.3 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41518 |
Hasonló tételek
-
Integráltan tanuló, enyhén értelmi fogyatékos gyermekek szociális helyzetének felmérése szociometria segítségével
Szerző: Szekeres Ágota
Megjelent: (2012) -
Enyhén értelmi fogyatékos gyermekek zenei képességének fejlettsége
Szerző: Janurik Márta, et al.
Megjelent: (2016) -
Enyhén értelmi fogyatékos gyerekek, tanulók agressziókezelése játékpedagógiai eszközökkel
Szerző: Szabó Regina
Megjelent: (2021) -
Enyhén értelmi fogyatékos fiatal felnőttek társas kapcsolatainak vizsgálata
Szerző: Wágner Edit
Megjelent: (2020) -
Az enyhén értelmi fogyatékos tanulók fejlesztési, integrálási lehetőségei
Szerző: Heller Zsófia
Megjelent: (2010)