Tanulási és nyelvtanulási stratégiák használata az általános iskola végén és a középiskola elején

A nyelvtanulási stratégiák kutatása több évtizedes múltra tekint vissza. Míg kezdetben a sikeres nyelvtanuláshoz és nyelvtanulókhoz kötődő stratégiák beazonosítása volt a cél, addig az utóbbi két évtizedben egyre meghatározóbb lett a stratégiák pontosabb beazonosítása, a nyelvtanulással összefüggő h...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Habók Anita
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2016
Sorozat:Iskolakultúra 26 No. 10
mtmt:http://dx.doi.org/10.17543/ISKKULT.2016.10.23
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41506
LEADER 01254nab a2200193 i 4500
001 misc41506
005 20191106140411.0
008 180706s2016 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
024 7 |a http://dx.doi.org/10.17543/ISKKULT.2016.10.23  |2 doi 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Habók Anita 
245 1 0 |a Tanulási és nyelvtanulási stratégiák használata az általános iskola végén és a középiskola elején  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Habók Anita 
260 |c 2016 
300 |a 23-38 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 26 No. 10 
520 3 |a A nyelvtanulási stratégiák kutatása több évtizedes múltra tekint vissza. Míg kezdetben a sikeres nyelvtanuláshoz és nyelvtanulókhoz kötődő stratégiák beazonosítása volt a cél, addig az utóbbi két évtizedben egyre meghatározóbb lett a stratégiák pontosabb beazonosítása, a nyelvtanulással összefüggő háttértényezők kapcsolatának vizsgálata. A tanulmány célja a nyelvtanulási stratégiák és a tanulási stratégiák használatának vizsgálata és kapcsolatának feltárása az általános iskola végén és a középiskola elején. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41506/1/02.pdf  |z Dokumentum-elérés