Tanulási és nyelvtanulási stratégiák használata az általános iskola végén és a középiskola elején
A nyelvtanulási stratégiák kutatása több évtizedes múltra tekint vissza. Míg kezdetben a sikeres nyelvtanuláshoz és nyelvtanulókhoz kötődő stratégiák beazonosítása volt a cél, addig az utóbbi két évtizedben egyre meghatározóbb lett a stratégiák pontosabb beazonosítása, a nyelvtanulással összefüggő h...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2016
|
Sorozat: | Iskolakultúra
26 No. 10 |
mtmt: | http://dx.doi.org/10.17543/ISKKULT.2016.10.23 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41506 |
LEADER | 01254nab a2200193 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc41506 | ||
005 | 20191106140411.0 | ||
008 | 180706s2016 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
024 | 7 | |a http://dx.doi.org/10.17543/ISKKULT.2016.10.23 |2 doi | |
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Habók Anita | |
245 | 1 | 0 | |a Tanulási és nyelvtanulási stratégiák használata az általános iskola végén és a középiskola elején |h [elektronikus dokumentum] / |c Habók Anita |
260 | |c 2016 | ||
300 | |a 23-38 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 26 No. 10 | |
520 | 3 | |a A nyelvtanulási stratégiák kutatása több évtizedes múltra tekint vissza. Míg kezdetben a sikeres nyelvtanuláshoz és nyelvtanulókhoz kötődő stratégiák beazonosítása volt a cél, addig az utóbbi két évtizedben egyre meghatározóbb lett a stratégiák pontosabb beazonosítása, a nyelvtanulással összefüggő háttértényezők kapcsolatának vizsgálata. A tanulmány célja a nyelvtanulási stratégiák és a tanulási stratégiák használatának vizsgálata és kapcsolatának feltárása az általános iskola végén és a középiskola elején. | |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41506/1/02.pdf |z Dokumentum-elérés |